וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה לא לבד: "דינמו קייב סימנה שלושה שחקנים ישראלים"

אחד העיתונאים הבכירים באוקראינה טוען: "קייב צריכה שלושה שחקנים בעמדות שונות ובמחירים סבירים. היא עוקבת אחרי הליגה הישראלית"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

זה כבר לא סוד שליאל עבדה הקשר המחונן של מכבי פתח תקוה נמצא במו"מ עם דינמו קייב האוקראינית, אבל האם יהיו ישראלים נוספים שיצטרפו אליו? ארטיום פרנקוב, עיתונאי בכיר באוקראינה נשאל על עסקת עבדה ואמר: "עד כמה שאני יודע, דינמו קייב סימנה שלושה שחקנים ישראלים ולא אחד".

פרנקו הסביר ש"דינמו קייב צריכה שלושה שחקנים בעמדות שונות ובמחירים שפויים". הוא הוסיף שדינמו עוקבת אחרי ליגת העל ושולחת סוכנים שיעקבו אחרי שחקנים מסויימים". כזכור, באפריל 2019 התפרסמו דיווחים באוקראינה לפיהם יונתן כהן כוכבה של מכבי תל אביב נמצא חזק על הכוונת של קייב.

ליאל עבדה מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
יגיע לקייב עם ישראלים נוספים? ליאל עבדה/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

דינמו קייב אמנם איבדה את הבכורה בשנים האחרונות לטובת שחטאר, אבל היא עדיין הקבוצה הכי מפוארת באוקראינה. היא זכתה ב-13 אליפויות ברית המועצות ועוד 15 באוקראינה (האחרונה ב-2016) לצד 12 גביעים (האחרון בעונה שעברה).

דינמו, אותה מאמן הרומני בן ה-75 מירצ'ה לוצ'סקו, שיחקה העונה בליגת האלופות מול יובנטוס וברצלונה, ונשרה לליגה האירופית, שם תפגוש בשלב 32 האחרונות את קלאב ברוז'. בליגה היא ניצבת במקום הראשון עם יתרון של נקודה על פני שחטאר אחרי 13 מחזורים.

לצד כישרונות מקומיים עולים כמו ויקטור ציגנקוב (יליד נהריה, בנו של שוער העבר ויטלי ציגנקוב), ולדיסלב סופריאגה ודניס פופוב, נמצאים בקבוצה גם כמה זרים דוגמת תומאס קנדז'ורה הפולני, בנימין ורביץ' הסלובני, קרלוס דה פניה האורוגוואי וז'רסון רודריגס מלוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully