וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני רונאלדו ולבנדובסקי: רוקאביציה מחזיק ברצף הכיבושים הכי טוב ב-2020

הפדרציה הבינלאומית להיסטוריה וסטטיסטיקה הכתירה את חלוץ מכבי חיפה, שכבש ב-13 משחקים רצופים בין אוגוסט לדצמבר. בסך הכול הוא כבש 30 שערים ב-2020

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

שנת 2020, שתיזכר תמיד כ"שנת הקורונה", תסתיים הלילה בחצות. השנה הזו לא תהיה זכורה לטובה להרבה מאוד אנשים, אבל בהחלט תהיה זכורה לטובה לניקיטה רוקאביציה. הפדרציה הבינלאומית להיסטוריה וסטטיסטיקה קבעה שחלוץ מכבי חיפה, שכבש ב-13 משחקים רצופים של הקבוצה, מחזיק בשיא העולמי כשאף אחד לא כבש יותר משחקים רצופים ממנו.

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
אפילו רונאלדו לא הצליח להשתוות אליו. רוקאביציה/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

הרצף של רוקאביציה החל ב-16 באוגוסט ונעצר רק ב-8 בדצמבר, אז הוא לא מצא את הרשת ב-0:3 של הקבוצה בחוץ על בני סכנין. רוקאביציה החל את הרצף שלו ב-0:1 על הפועל חיפה בגביע הטוטו ומאז כבש גם מול הפועל חדרה, זלזניצ'אר, הפועל באר שבע קייראט, רוסטוב, טוטנהאם, מכבי תל אביב, מ.ס. אשדוד, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא, בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה.

בסך הכול רוקאביציה הבקיע 30 שערים ב-2020 - הכי הרבה שלו בשנה אחת. השחקן שמחזיק ברצף הכי ארוך אחרי רוקאביציה הוא עבדראזק חמדאלה שכבש ב-10 משחקים רצופים במדי אל האסר הסעודית. מי עוד ברשימה? כריסטיאנו רונאלדו (9), רוברט לבנדובסקי וארלינג הולאנד (7). אגב, מאז אותו משחק מול סכנין, רוקאביציה הבקיע בכל שלושת המשחקים שהוא שיחק מול הפועל תל אביב, מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully