וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שנים אחרי אסון המטוס: נשיא שאפקואנסה מת מקורונה

הטרגדיה שוב פוקדת את המועדון הברזילאי, שכמעט ונמחק בעקבות התרסקות המטוס שלו ב-2016. הנשיא בן ה-58 מת מסיבוכי הנגיף: "בזכות האומץ והחוכמה שלו הקבוצה חזרה לפעילות"

רויטרס

ארבע שנים אחרי שמטוס הקבוצה התרסק וגרם למותם של כמעט כל שחקני ואנשי הקבוצה, הטרגדיה שוב פוקדת את שאפקואנסה. נשיא הקבוצה, פאולו ריקרדו מרגו בן ה-58, מת ביום רביעי אחרי שנדבק בנגיף הקורונה. מרגו הובהל לטיפול נמרץ בשל ההידרדרות במצבו מאז ה-18 לחודש, אבל הסיבוכים של המחלה הכריע אותו.

פאולו מרגו. צילום מסך, צילום מסך
נכנס לנגיף שמכה בברזיל. פאולו מרגו/צילום מסך, צילום מסך

מרגו משמש כנשיא הקבוצה מאז אוגוסט 2019. בהודעה שמסרה הקבוצה, שמשחקת בליגה השנייה בברזיל, נכתב: "אנחנו המומים ושבורים לדווח על מותו של נשיא הקבוצה פאולו מרגו. לפאולו יש חלק גדול מאוד בכך שהקבוצה חזרה לפעילות, מחוץ ועל המגרש. עם האומץ והחוכמה שלו, הוא אפשר לקבוצה לחזור למסלול הניצחונות".

כזכור, מטוס הקבוצה התרסק ב-28 בנובמבר 2016, כאשר הוא היה בדרכו למדיין למשחק במסגרת גמר הקופה סודאמריקה. ההתרסקות גרמה למותם של 71 מתוך 77 מנוסעי המטוס, כולל 19 כדורגלנים, נשיא הקבוצה, המאמן וכמעט כל הצוות המקצועי. שלושה משחקני הקבוצה הצליחו לשרוד באורח נס - ג'קסון פולמן, אלן רושל ונטו. הקבוצה הצליחה לבנות את עצמה מחדש, אבל בדצמבר בשנה שעברה ירדה ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully