וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא תשחרר את ג'ונתן אגודלו: "כולם עוד יראו שהוא חלוץ אמיתי"

31.12.2020 / 7:28

למרות הפיחות במעמדו של הקולומביאני, במועדון משוכנעים שהוא יקבל אמון מאבוקסיס. התכנית: לארח את מכבי תל אביב בטרנר

תקציר ה-0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה/ספורט 1

למרות שחל פיחות במעמדו וכבר הרבה זמן שהוא לא פתח בהרכב, בהפועל באר שבע מבהירים כי אין בכוונתם להשתחרר מג'ונתן אגודלו בחלון ההעברות שייפתח בעוד שבוע וחצי. במועדון משוכנעים שהחלוץ הקולומביאני עוד יתרום לקבוצה העונה ומזכירים את אחד השערים הכי חשובים של הקבוצה העונה באלבניה במוקדמות הליגה האירופית אותו כבש אגודלו בדקה ה-90.

לאחרונה כאמור מעדיף יוסי אבוקסיס את אנתוני וראן כחלוץ הפותח ועוד קודם תפס איתמר שבירו את העמדה של אגודלו אחרי שזה הושבת לתקופה בגלל פציעה בליגה האירופית, אך במועדון משוכנעים כי אגודלו יזכה בקרוב לאמון מחודש מצד אבוקסיס ויתרום את חלקו. "הוא חלוץ אמיתי ואת זה עוד יראו כולם", מבטיחים במועדון.

שחקן הפועל באר שבע ג'ונתן אגודלו. דני מרון
בבאר שבע בטוחים: אבוקסיס עוד יקבל ממנו תפוקה. אגודלו/דני מרון

בהפועל באר שבע אמנם הודיעו כי יקיימו את המשחק הביתי בגביע המדינה מול מכבי תל אביב בטדי, אולם במועדון מעריכים כי עד ה-16 בינואר, בעוד קצת יותר משבועיים מהיום, יהיו בידי העירייה כל האישורים לקיים את המשחק באיצטדיון טרנר. למעשה, משוכנעים במועדון שהמשחק המרכזי של סיבוב הגביע הקרוב יהיה משחק החזרה לאיצטדיון טרנר. העבודות בשלב א' של תיקוני הגג בטרנר הסתיימו וכעת ממתינים בעירייה לבדיקות חיצוניות ולאישורים המתאימים.

כפי שפורסם כאן שלשום, סינטאיהו סלליך יעדר מהמשחק מול מכבי נתניה בשבת בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי והוא צפוי להחמיץ גם את המשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully