וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל באר שבע: ספורי במקום סלליך, פרייטר ובנדה מנגד

1.1.2021 / 13:01

הקשר יקבל את חולצת ההרכב מאבוקסיס, וראן צפוי לפתוח בחוד (שבת, 19:15, ספורט 3). אטפלד משנה את ההתקפה

מחזור 14הסתיים02/01/2021
מכבי נתניה
    0
    • (7) ז'וסוואה
    הפועל באר שבע
    תקציר ה-0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה/ספורט 1

    מכבי נתניה

    חלוצי מכבי נתניה יונס מלדה ובן אז'ובל שהוחלפו במחזור הקודם כבר אחרי 20 דקות בגלל שלא מילאו הוראות מקצועיות מול מכבי חיפה, יאבדו את מקומם בהרכב במשחק מול הפועל באר שבע מחר. במקום השניים יפתחו קוון פרייטר ולאמק בנדה. המאמן ריימונד אטפלד יערוך עוד כמה שינויים ב-11 שלו. בקישור יפתחו יחד יובל שדה ועמרי גנדלמן במקום אלעד שחף ואביב אברהם המוצהב.

    אקינשולה אקיניימי שוב יקבל הזדמנות במרכז ההגנה וזלטאן שאחוביץ' שפתח כבלם בשבת שעברה, יחזור לעמדה הטבעית שלו כמגן שמאלי. כ-30 אוהדים הגיעו אתמול לאימון, שרו שירי עידוד וזרקו אבוקות כדי לדרבן את השחקנים לקראת המפגש מול הפועל באר שבע שהפכה ליריבה מרה של אוהדי מכבי נתניה.

    קוון פרייטר שחקן מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
    יזכה מההפקר? פרייטר/ברני ארדוב

    הפועל באר שבע

    הפועל באר שבע סיימה את הסיבוב הראשון במחזור האחרון עם ניצחון חוץ בבלומפילד על בני יהודה וכך בדיוק היא רוצה לפתוח מחר את הסיבוב השני כשתצא למשחק חוץ מול מכבי נתניה. במחזור הראשון של העונה ניצחה הפועל באר שבע בטדי את מכבי נתניה 2:3 וקיוותה לסיבוב יותר מוצלח בליגת העל, אבל חלוקת האנרגיות עם הליגה האירופית, הפציעות הרבות ונגיף הקורונה שפגע בסגל, השפיעו ופגעו באיכות הקבוצה ובתוצאות. עכשיו, לאחר סיום הקמפיין האירופי, מקווים בהפועל באר שבע לעשות יותר נקודות בסיבוב השני כדי להיצמד לצמרת הגבוהה.

    לקראת המשחק מחר בנתניה אמר יוסי אבוקסיס: "אנחנו רוצים לפתוח את הסיבוב השני ברגל ימין. היו לנו עליות וירידות בסיבוב הראשון כי חווינו עומסים מאירופה. אנחנו רוצים לעשות יותר נקודות בסיבוב הזה".

    באר שבע תחסר מחר את סינטאיהו סלליך הפצוע ובמקומו מועמד לפתוח רמזי ספורי. בחוד ככל הנראה יפתח אנתוני וראן על חשבון ג'ונתן אגודלו.

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס
    רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע לפני סתיו פיניש שחקן בני יהודה. קובי אליהו
    ישוב ל-11. ספורי/קובי אליהו

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: נתניה

    טריוויה

    * 100 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הראשונה. מכבי נתניה ניצחה 38 פעמים, הפועל באר שבע 29 ועוד 33 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * התיקו המאופס האחרון בין השתיים במסגרת של ליגה היה בווסרמיל, באוקטובר 1998, בליגה השנייה. מאז היו שערים בכל 35 המפגשים.

    * מכבי נתניה השיגה את כל ארבעת הניצחונות שלה העונה במשחקי בית, בעוד הפועל באר שבע ניצחה שלושה מארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה (לצד תיקו אחד).

    * מכבי נתניה מגיעה אחרי שני הפסדים. בתחילת העונה שעברה היה לה רצף של חמישה הפסדים, כשהאחרון שבהם היה 2:0 להפועל באר שבע.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully