וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלוהי הכדורסל" התערבו: TNT קטעו את שידור ההצגה של מילווקי - וחזרו כשהשיא נשבר

המשחק החד צדדי מול מיאמי גרם לתחנת הטלוויזיה לוותר על הסיום, ומיליוני צופים ברחבי ארצות הברית כמעט פספסו את שיא השלשות ההיסטורי. אחרי מופע הצליפות: יאניס מבין כמה הקבוצה מתאימה לו, מיאמי מבינה שמילווקי חיכתה לנקמה זמן רב

דני אבדיה על צעדיו הראשונים ב-NBA/washwizardsil, חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס בעברית

"בימים מסוימים, אתה פשוט מרגיש את אלוהי הכדורסל איתך". כך הגדיר הלילה (בין שלישי לרביעי) מאמן מילווקי מייק בודנהולזר את הניצחון הגדול 97:144 על מיאמי, במשחק שייכנס לדפי ההיסטוריה. הבאקס הגיעו למשחק טעונים במיוחד: הרי אותה מיאמי הביסה אותה 1:4 בסדרת חצי גמר המזרח בעונה החולפת, וזו הייתה ההזדמנות לנקמה - במיוחד כשג'ימי באטלר הפצוע לא משחק אצל ההיט.

מכאן זה הפך להתעללות: הרבע הראשון הסתיים ב-20 הפרש, למחצית מילווקי ירדה בפלוס 32, ולא הרפתה גם כשבודנהולזר העלה שחקנים מקצה הספסל. זה הסתיים עם תבוסה ב-47 הפרש (הניצחון הכי גבוה אי פעם של הבאקס במשחק חוץ) ועם לא פחות מ-29 שלשות של הבאקס - שיא כל הזמנים למשחק אחד ב-NBA.

"נראה כאילו המשחק הזה ישב להם בראש במשך 80 יום", אמר מאמן מיאמי אריק ספולסטרה. הבאקס סיימו את המשחק עם 29 מ-51 מהשלוש (56.9%), כשסם מריל מקצה הספסל חתום על השלשה ה-28 שניפצה את השיא הקודם, שנקבע על ידי יוסטון באפריל 2019.

סם מריל, מילווקי באקס קולע שלשה. רויטרס
מילווקי חיכתה וחיכתה. בסוף היא התפוצצה. סם מריל צולף את השלשה שניפצה את השיא/רויטרס

המשחק ששודר ברשת TNT מחוף לחוף, היה כל כך חד צדדי, שהוחלט לקטוע את השידור שלו ברבע השלישי, כשמילווקי מובילה 62:93. "יש הרבה משחקים בעונה הרגילה ב-NBA, אבל רק 10 מהם חשובים באמת. זה לא נראה כמו אחד מהמשחקים הללו", הודיע השדר בריאן אנדרסון רגע לפי ש-TNT החזירה את השידור לפאנל באולפן (כולל שאקיל אוניל וצ'ארלס בארקלי), שתוכנן לעלות לשידור רק לפני ואחרי המשחק.

אחרי ששודרו תקצירים של משחקים אחרים ואפילו נוגן סרטון באורך של חמש דקות בו סטפן קרי צולף שלשות באימון, השידור חזר למשחק במיאמי כשמילווקי ניפצה את שיא השלשות.

לא פחות מ-12 שחקנים של מילווקי קלעו שלשה אחת או יותר, כשהשחקן היחיד בסגל שלא קולע מהטווח הזה הוא יאניס אנטטוקומפו. כך או כך, מפגן השלשות הייחודי של הבאקס הלילה ממחיש עד כמה הסגל שנבנה אמור להתאים לגריק פריק, שאמור לקבל חופש פעולה מקסימלי כשמקיפים אותו קלעי שלשות בכל העמדות.

"נהדר לראות אותנו קולעים שלשות באחוזים כאלה ובקצב כזה", אמר כריס מידלטון שפתח את העונה מצוין, ועומד אחרי ארבעה משחקים על ממותע של 26.7 נקודות למשחק. "זה מראה שיאניס סומך על החברים שלו לקבוצה. הוא לא לוקח את הכדור ומנסה לייצר הכול לבד, אלא מבין שהוא מוקף בקלעים. אם החבר'ה שלנו רואים ששנייים או שלושה שחקנים שומרים על יאניס, הם מבינים שזה אומר שאחד מהם יכול להיות פנוי. וכשהוא יהיה פנוי, הוא יקלע".

יש במילווקי גם מי שגם הופתע מיכולת הקליעה של כל שחקני הסגל. "ידעתי שיש לנו קלעים טובים. לא ידעתי שהם עד כדי כך טובים", אמר ברוק לופז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully