וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוסטיל יאשר יהדות באריירו. הפועל באר שבע תחפש זר שישי

30.12.2020 / 10:42

התהליך לקראת סיום, ובקבוצה ממתינים לאישור מארגנטינה לגבי התעודות המוכיחות את יהדותו של מריאנו באריירו. בבאר שבע שוקלים לצרף זר בעמדת הכנף, נעשו כבר גישושים עם צ'יבוטה

תקציר ה-0:2 של הפועל באר שבע על בני יהודה/ספורט 1

בהפועל באר שבע ממתינים לאישור אפוסטיל מארגנטינה לגבי אמיתות התעודות המוכיחות את יהדותו של מריאנו באריירו. למעשה מדובר בסעיף האחרון הנדרש מהקבוצה כדי להשלים את אזרוח הקשר על ידי משרד הפנים בישראל. אפוסטיל הוא בעל תפקיד המאמת נכונות של חתימה על תעודה ציבורית ואשר מאשר כי התעודה רשמית, מקורית והונפקה על ידי הרשות המוסמכת לכך.

כאשר בהפועל באר שבע ניהלו מגעים לצרף את באריירו בקיץ, היה ידוע להם כי סבתו יהודייה. כשהוא הוכיח יכולת גבוהה ובהפועל באר שבע החליטו שהם רוצים לרכוש את כרטיסו ב 120 אלף יורו בלבד על פי האופציה שניתנה להם, החלו שיחות במהלכן הבהיר הקשר כי גם אמו יהודייה.

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. קובי אליהו
שווה את הכסף. באריירו/קובי אליהו

התהליך מול משרד הפנים בישראל החל וכאמור מה שנותר הוא להביא את אישור האפוסטיל מארגנטינה כדי שניתן יהיה לקבל היתר לרשום את באריירו כישראלי ואז להחתים שחקן זר שישי בחודש הבא.

בהפועל באר שבע שוקלים לצרף זר בעמדת הכנף, אם כי נעשו כבר גישושים בנוגע למאוויס צ'יבוטה אך נראה שזה לא ייצא לפועל.

התאום של באריירו, מרסלו מלי שהגיע איתו יחד באותו יום מארגנטינה, הולך ומשתפר ולא מן הנמנע כי גם הוא לבסוף יישאר בהפועל באר שבע לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully