וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן: מאוריסיו פוצ'טינו מונה רשמית למאמן הקבוצה

אחרי שפיטרה את טוכל, האלופה הצרפתית מינתה את הארגנטינאי, שלא אימן מאז נובמבר 2019, בתקווה שישקם את קבוצת הכוכבים ויאחד את השורות. ויש כבר רכש על הפרק

מקבץ משערי יום שלישי בפרמיירליג, כולל החמישייה של לידס יונייטד/ספורט1

מאורסיו פוצ'טינו מונה היום (שבת) רשמית למאמנה של פריז סן ז'רמן. ביום שלישי השבוע הודיעה האלופה הצרפתית שהמאמן הקודם תומאס טוכל פוטר מתפקידו, הודעה שהגיעה חמישה ימים אחרי שבכל העולם דווח שהמאמן הגרמני עוזב. היום, אחרי ימים ארוכים של ספקולציות, אישרה פ.ס.ז' שהארגנטיאי מונה למחליפו, וינסה להוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

פוצ'טינו, ששיחק בעבר בפ.ס.ז', לא אימן מאז שפוטר מטוטנהאם בנובמבר 2019, חודשים ספורים אחרי שהוליך את התרנגולים לגמר ליגת האלופות. הארגנטינאי, שנחשב למאמן יסודי שמאמין בערכים קבוצתיים, יצטרך להתמודד עם האגו הגדול של קבוצת הכוכבים בבירת צרפת, דבר שטוכל התקשה בו מאוד. בימים אלה פ.ס.ז' עוסקת לא מעט בניסיון להאריך את חוזהו של כוכבה קיליאן אמבפה, והייתה בכותרות בזכות המסיבה הגדולה שערך ניימאר.

אורך החוזה לא פורסם, אבל ההערכות בצרפת מדברות על הסכם לשנתיים וחצי. אל פוצ'טינו הצטרף הצוות הקבוע שלו, הכולל גם את בנו סבסטיאנו.

ניימאר חוגג. צילום מסך, צילום מסך
בדיוק הפוך ממה שפוצ'טינו מייצג. ניימאר/צילום מסך, צילום מסך

לפריז סן ז'רמן יש 35 נקודות מ-17 משחקים, והיא נקודה מאחורי מוליכות הליגה הצרפתית ליון וליל. היא עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות, שם תפגוש את ברצלונה. באנגליה כבר מדווחים שפוצ'טינו שוקל לצרף לפ.ס.ז' את דלה עלי, עמו שיתף פעולה בהצלחה בטוטנהאם, כשכיום הקשר מתקשה תחת ז'וזה מוריניו. עוד אקס טוטנהאם שמוזכר כמועמד לפ.ס.ז' הוא כריסטיאן אריקסן, שאינטר כבר הודיעה שהוא ישוחרר בינואר.

בחודשים האחרונים התפתחה מתיחות בין טוכל לבין בכירים בהנהלת פ.ס.ז' ולאחרונה היא הגיעה לשיאים חדשים. המאמן הגרמני הצהיר לא אחת על רצונו לחזק את הקבוצה, בזמן שהמנהל המקצועי לאונרדו גינה את התבטאויותיו שוב ושוב, ואף איים לקנוס אותו בגינן.

טוכל בן ה-47 הגיע לקבוצה מעיר האורות במאי 2018, אחרי שנתיים מוצלחות בבורוסיה דורטמונד. מיד בעונתו הראשונה זכה עם הפריזאים באליפות, ושמר על התואר גם בעונה שלאחר מכן. הוא הוסיף גם זכיות בגביע הצרפתי (2019/20), בגביע הליגה (2019/20) ובנוסף הגיע עם הקבוצה עד לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully