וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות באנגליה לעצור את הליגה בגלל הקורונה, אלרדייס מודה: "אני דואג וחושש"

מספר הנדבקים בפרמיירליג עולה, עוד משחקים נדחים, הווירוס החדש מלחיץ ויושבי הראש שוחחו על האפשרות לצאת להפסקה. אלרדייס: "אני בן 66, הדבר האחרון שאני צריך זה להידבק"

מקבץ משערי יום שלישי בפרמיירליג, כולל החמישייה של לידס יונייטד/ספורט1

באנגליה קוראים להוציא את הפרמיירליג לפגרה של שבועיים לפחות על מנת לטפל במשבר הקורונה בליגה. מספר יושבי ראש של קבוצות גדולות כבר ערכו ביניהם שיחה אתמול (שלישי) במטרה להתחיל לנקוט צעדים, כשבליגה חוששים מהדבקה המונית.

אחרי שמנצ'סטר סיטי הודיעה על נדבקים בקבוצה והמשחק שלה מול אברטון נדחה מיום שני, נדחו עוד משחקים נוספים. באנגליה דיווחו אתמול על 18 מקרים חיוביים מתוך 1,479 הבדיקות שנעשו בפרמיירליג - הכמות הגבוהה ביותר מאז חידוש הליגה לאחר הפגרה הכפויה. אחרי שתשעה משחקים נדחו - בעקבות נדבקים בצוות המקצועי של פולהאם המשחק שלה מול טוטנהאם צפוי גם הוא להידחות, ואתמול המשחק של שפילד יונייטד מול ברנלי נערך על אף שהקבוצה הודיעה על "מספר תוצאות חיוביות". מאמן סאות'המפטון נעדר ממשחק קבוצתו ביוזמתו.

סם אלרדייס מאמן ווסט ברומיץ'. רויטרס
מודאג, ובצדק. אלרדייס/רויטרס

סם אלרדייס, מאמן ווסט ברומיץ', גילה אחרי התבוסה 5:0 ללידס שגם בקבוצה שלו הייתה הידבקות וגיבה את ההצעה לפגרה כפויה: "לאור העובדה שהווירוס החדש עובר במהירות גבוהה יותר הדבר הנכון הוא לצאת להפסקה. אני בן 66, והדבר האחרון שאני צריך עכשיו זה להידבק בקורונה. השחקנים ככל הנראה יתגברו על זה, אבל עבור מישהו כמוני זה מדאיג, ואני חושש גם לכדורגל באופן כללי. אם פגרה תעזור, אולי היא תאפשר לנו להמשיך בעונה".

כריס ויילדר, מאמן שפילד יונייטד, אמר על המוטציה החדשה של הווירוס: "זו התחלה של משהו חדש, וזה עומד להשפיע על הרבה קבוצות. אף אחד לא רוצה לבטל את העונה. אבל כל המספרים מראים שהמצב מחמיר, וצריך לפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully