וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ויאדוליד התאכזב מההחמצה של שון וייסמן והודה: "רוצים להחתים חלוץ"

החלוץ הישראלי נעצר במשקוף מול קאדיס, מאמנו: "זקוקים לשחקן שייתן את הגולים שחסרים לנו". בתקשורת המקומית דווקא החמיאו

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

שון וייסמן ממשיך לחפש את החדות שלו מול השער. החלוץ הישראלי פתח אמש (שלישי) בהרכב ויאדוליד ב-0:0 מול קאדיס, וב-69 הדקות ששיחק עד שהוחלף ניסה לסכן את השער עד כמה שאפשר. כבר בדקה הראשונה רשם וייסמן החמצה כשנגח למשקוף, מה שהשאיר את מאמן ויאדוליד סרחיו גונסאלס מתוסכל.

"אם הנגיחה של וייסמן הייתה נכנסת, המשחק היה משתנה לחלוטין", אמר המאמן. "אני מרוצה מהצורה שהקבוצה שיחקה בה. כולם השקיעו והקריבו מעצמם, אבל שוב לא הצלחנו לכבוש".

שחקן קאדיס איזה קרסרן מול שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Fran Santiago, GettyImages
יילחם על מקומו? שון וייסמן בפעולה אמש/GettyImages, Fran Santiago

גונסאלס טוען ש"אנחנו חייבים לשפר את הביטחון שלנו ליד הרחבה", ומבין שלא בטוח שהישועה תצמח מהחלוצים הקיימים בסגל, כולל וייסמן. כשנשאל בנוגע לדיווחים לפיהם הקבוצה רוצה להתחזק לפחות בחלוץ אחד בחלון ההעברות של ינואר, השיב המאמן בחיוב.

"אין ספק שנרצה להחתים שחקני התקפה. הדבר הכי חשוב הוא שנמצא פיתרון לבעיית הבקעת השערים שלנו. אנחנו זקוקים לשחקן שייתן לנו את השערים שאנחנו כל כך זקוקים להם".

בתקשורת המקומית דווקא אהבו את היכולת של וייסמן עד שהוחלף. באתר "אלדסמרקה" העניקו לחלוץ הישראלי את הציון 6, אחד הגבוהים מבין שחקני הקבוצה, וכתבו: "הנגיחה שלו הלכה למשקוף בדקה הראשונה, ואחר כך הוא לא הצליח לסכן את השער יותר מדי. למרות זאת, הוא נלחם ועבד קשה על המגרש, מה שעזר לו להרוויח לא מעט כדורים מהיריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully