וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי תל אביב: "האנרגיה שלנו הייתה נמוכה במשך כל המשחק"

דורסי ניסה להסביר את הפסד הבית המאכזב לזניט, יאניס ספרופולוס הסכים: "בפיגור 8-9 נקודות נכנסנו לפאניקה שלא לצורך"

דני אבדיה צולף שלשות בחימום לפני המשחק מול אורלנדו/מתוך טוויטר

מכבי תל אביב התקרבה לקו מחצית הדרך ביורוליג בתחושה שהצליחה להותיר מאחור את פתיחת העונה החלשה, וכבר ראתה את עצמה משתווה לשמינייה המובילה בטבלה. אבל תוכניות לחוד, וזניט סנט פטרסבורג לחוד: דווקא הערב (שלישי), אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, הצהובים סגרו את הסיבוב הראשון בהפסד ביתי שלישי, 78:72, ובמאזן 10:7.

במובן לא מבוטל, רגע המפתח במשחק התרחש בשלהי הרבע הראשון. כשעל השעון 1:57 דקות, ומכבי ביתרון 14:18, פגע עוז בלייזר בטעות בעינו של אותלו האנטר, שנטש את המגרש ופונה לבדיקה בבית חולים. זו הפעם השנייה העונה שהסנטר האמריקני נפגע בעינו משחקן בקבוצתו; מרגע שיצא, חבריו נראו אבודים, והיתרון הרוסי הגיע בשיאו ל-16 נקודות הפרש.

"היינו באנרגיה נמוכה לאורך כל המשחק", הודה טיילר דורסי. "כשאותלו נפצע ויצא, המאמנים ניסו כל מיני הרכבים שונים, אבל קשה להסתדר עם גבוה אחד. האנטר שחקן חשוב עבורנו, מבחינה התקפית וגם מבחינה הגנתית".

"הבעיה שלנו הייתה קודם כל בהתקפה", הוסיף המאמן יאניס ספרופולוס. "פתחנו מצוין, עשינו עבודה נהדרת ברבע הראשון ושלטנו במשחק, אבל החטאנו זריקות נוחות. לא זזנו טוב ולא הגענו לזריקות טובות, ובהפסקת המחצית דיברנו על כך שעלינו להגביר את האינטנסיביות ולהגיב מהר יותר. זניט פתחה היטב את הרבע השלישי בהתקפה, וזה פגע בנו. ניסינו לחזור, נלחמנו עד הסוף והגענו עד מרחק סל אחד, אבל זה לא הספיק".

כבר ביום חמישי תארח מכבי תל אביב את מוליכת ליגת העל, הפועל ירושלים, בליגת העל - וביום ראשון תפגוש לדרבי את הפועל תל אביב ברבע גמר גביע המדינה. " אנחנו חייבים לשכוח מהר מהמשחק הזה ולהמשיך הלאה, כי יש לנו הרבה משחקים השבוע", סיכם דורסי. "עלינו ללמוד ממה שקרה, ולהמשיך להילחם, כפי שנלחמנו הערב עד הסוף. אנחנו לא יכולים לשקוע במשחק הזה", הסכים ספרופולוס.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
הפסד מאכזב. ספרופולוס/דני מרון

מנגד, המאמן המנצח צ'אבי פסקוואל היה מרוצה מאוד: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי, הם נלחמו נהדר. אנחנו מאושרים כי פגשנו יריבה מצוינת ושלטנו במשחק פחות או יותר בכל שלביו".

מתיאוש פונטיקה הוסיף: "אני מקווה שבחצי השני של העונה נוכיח שאנחנו קבוצה טובה גם בבית. זה תענוג גדול לשחק בקבוצה הזאת, צוות האימון מכין אותנו היטב לכל משחק, הערב שיחקנו טוב מאוד ואנחנו מרוצים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully