וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון גברה 63:77 על הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 29.12.2020 / 20:57

המארחת קיבלה משחק נהדר ממקסים דה זאו (15) ולמרות הופעה נהדרת של טוקוטו בשורות האדומים, השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות

שחקן הפועל חולון טיירוס מגי מול שחקן הפועל תל אביב ים מדר. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
חולון עם ניצחון ליגה חמישי ברציפות. מגי מול מדר/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

הפועל חולון התאוששה מההפסד בגמר גביע ווינר ורשמה הערב (שלישי) ניצחון ליגה חמישי ברציפות כשגברה 63:77 על הפועל תל אביב. הקבוצה של סטפנוס דדאס הוליכה ביתרון נוח בשלהי הרבע הראשון, אך לא הראתה עקביות ומצאה את עצמה בפיגור כמה פעמים במהלך המשחק. עם זאת, הפורוורד הבלגי מקסים דה זאו היה נהדר, כשווילי וורקמן, עודד ברנדוויין וגיא פניני דאגו להשיב את היתרון למארחת, שהשתלטה על המשחק ברבע הרביעי, בדרך ליתרון דו ספרתי וניצחון נוסף.

האדומים קיבלו משחק נהדר מג'יי. פי. טוקוטו (20) כשגם ים מדר בלט בשורות הקבוצה של יאניס קסטריטיס (17), אך יותר מידי דקות של רפיון בהגנת האורחת מנעה ממנה להחזיק ביתרון באופן עקבי, והיא ירדה מנוצחת בפעם השישית העונה בליגה.

קלעו להפועל חולון: מקסים דה זאו (8 ריבאונדים) ו-ווילי וורקמן (8 ריב') 15 נקודות כ"א, עודד ברנדוויין וטיירוס מגי (6 ריב') 12 כ"א, גיא פניני 10, פרדריק בורדיון 8, 6 ריב' ו-5 אס', אייזאה מיילס 5.

קלעו להפועל תל אביב: ג'יי. פי. טוקוטו 20 ו-10 ריב', ים מדר 17 ו-6 אס', רג'י אפשואו 12 ו-5 ריב', גייב יורק וג'ון דיבלר 5 כ"א, רז אדם 3, יונתן מור 1.

שחקן הפועל חולון ווילי וורקמן מול שחקן הפועל תל אביב רג'י אפשואו. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
וורקמן מול אפשואו/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מהלך המשחק

רבע 1:

הפועל תל אביב פתחה עם 0:4 מהיר, וסטפנוס דדאס הכעוס, שלא אהב את מה שראה, הזעיק פסק זמן כעבור 54 שניות בלבד. נראה שהמהלך של מאמן המארחת עבד, כששחקניו רצו 0:10 ועלו ל-9:15. בסיום הרבע הראשון הוליכה המארחת 15:23.

רבע 2:

טוקוטו השאיר את המארחת קרובה, כשעימות חריג בין גיא פניני לבין חברו לקבוצה טיירוס מגי העלה מעט את מפלס העצבים בקרב חולון, ודדאס ביקש פסק זמן על מנת להרגיע את הרוחות. זה לא עזר וג'יי. פי. טוקוטו סייע לחבריו להפוך את התוצאה ולקבוע 25:28, ארבע וחצי דקות להפסקה. חולון הפכה בחזרה מהר מאוד, כששלשה של מקסים דה זאו קובעת 31:35 מקומי, ולהפסקה ירדה המארחת ביתרון 32:37.

רבע 3:

האדומים פתחו טוב את הרבע השלישי, קלעו שש נקודות רצופות ושבו להוביל - 37:38. טוקוטו היה בלתי ניתן לעצירה, אך המארחת התעוררה והצליחה להפוך שוב - הפעם בדרך ליתרון דו ספרתי. בסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת 48:53.

רבע 4:

ברבע הזה נראה היה שלהפועל תל אביב אזלו הכוחות, כשגיא פניני ועודד ברנדוויין השתלטו על העניינים, כשמעל כולם עמד מקסים דה זאו. גם פרדריק בורדיון דאג להפעיל לחץ בהגנה, וחולון טסה ל-63:77 בסיום, וניצחון ליגה חמישי ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully