וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי שוב סופג ביקורת: "הכי מאכזב בפ.ס.וו". שמידט שולח מסר

עודכן לאחרונה: 29.12.2020 / 15:44

מאמנו של הישראלי: "הופתעתי מהאנוכיות של שחקני ההתקפה שלנו". העיתונאי ריק אלפרינק: "מוקדם מדי להגדיר את זהבי כפלופ"

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

אחרי שהיה פצוע ונעדר מארבעת משחקי הליגה האחרונים של פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי ישוב לפעילות כשקבוצתו תתארח אצל אייאקס ב-10 בינואר, במשחק העונה בהולנד. החלוץ המתבגר סופג לא מעט ביקורות מאז שנחת בהולנד, אבל תמיד ידע להופיע בגדולתו למשחקים גדולים ואחרי הפגרה, הוא יוכל להשתיק הרבה פיות במשחק באמסטרדם.

בינתיים לביקורות הצטרף אמש (שני) גם ריק אלפרינק, שנחשב לעיתונאי שהכי קרוב למועדון. אלפרינק אמר בתכנית אולפן: "ערן זהבי הוא השחקן הכי מאכזב של פ.ס.וו איינדהובן עד עכשיו הוא פתח טוב עם המשחק נגד רוזנבורג, אבל מאז לא הצליח להותיר חותם על הקבוצה. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לדבר עליו כעל פלופ".

היום המאמן רוג'ר שמידט התייחס גם לטענות של הפרשנים על כך ששחקני ההתקפה שלו וזהבי בתוכם, אנוכיים מדי: "חלוצים בדרך כלל מסתכלים על המספרים של עצמם, זה נורמלי בכדורגל. יחד עם זאת, בהתחלה הייתי מופתע מהשחקנים שלנו, שהיו יותר מדי מרוכזים בעצמם. בקבוצה כמו פ.ס.וו תמיד יש הרבה שחקנים באזור הרחבה וצריך למצוא את השחקן שנמצא בעמדה הכי נוחה. מריו גצה לדוגמה, תמיד חושב על הקבוצה ומחפש את המסירה הכי טובה".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. GettyImages
צריך לקחת דוגמה ממריו גצה. זהבי/GettyImages

זהבי בן ה-33 כבש נגד דן האח בפנדל ובינתיים זה השער היחיד שלו בליגה ההולנדית. החלוץ הישראלי כבש שני שערים באירופה, אבל גם אחד מהם היה מהנקודה הלבנה ולמעשה מאז שנחת בהולנד, יש לו רק שער שדה אחד.

החלוץ הוכתר למלך השערים שלוש פעמים בליגת העל בישראל ופעמיים בליגה הסינית, אבל החודשים הראשונים שלו בהולנד יקשו עליו לשחזר את ההישג הזה גם העונה. בראש טבלת הכובשים בליגה המקומית צועד דנילו מטוונטה, לו 11 שערים עד כה. סטיבן ברחהאוס (פיינורד) ויורגוס יקומאקיס (ונלו) אחריו עם 10 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully