וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: דנינו חיובי לקורונה, אימון הבכורה של אלישע לוי נדחה

הבלם נכנס לבידוד ולא ישחק נגד הפועל תל אביב בשבת. שאר השחקנים נשלחו להיבדק ובמועדון מקווים שלא ימצאו חיוביים נוספים

תקציר: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

בלם הפועל כפר סבא, עומר דנינו, נמצא הבוקר (שלישי) חיובי לקורונה ונכנס לבידוד. שחקני הקבוצה ואנשי המועדון, ניגשו לבצע בדיקות ומקווים שהתוצאות יהיו שליליות. כתוצאה מההתפתחויות, אימון הבכורה של אלישע לוי כמאמן הקבוצה, נדחה. הקבוצה מהשרון תתארח ביום שבת אצל הפועל תל אביב בפתיחת המחזור ה-14 ודנינו לא ישחק כמובן. במועדון מקווים שהוא יהיה החיובי היחיד.

אלישע לוי חתם אתמול לשנה וחצי וינסה להשאיר את הקבוצה בליגה. מאמן נבחרת ישראל לשעבר חוזר לקדנציה שלישית כמאמן במועדון אחרי שאימן בקבוצה בעונת 1999/2000 ובין העונות 2004-2006 אז גם הוביל את כפר סבא חזרה מהליגה הלאומית אל ליגת העל. "אני שמח ונרגש לחזור לקדנציה שלישית בהפועל כפר סבא, מועדון שיקר לי ועיר בה גרתי שנים רבות ואותה אני אוהב", אמר לוי.

המאמן הוותיק נכנס לנעליו של רביד גזל, שהחליף באופן זמני את עמיר תורג'מן שפוטר לפני מספר שבועות. בתום הסיבוב הראשון מדורגת כפר סבא מתחת לקו האדום עם 12 נקודות ב-13 מחזורים.

עומר דנינו, שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
יחסר בשבת. דנינו/קובי אליהו

לוי, 63, החל את קריירת האימון שלו בהפועל בית שאן ועבד בין היתר גם במכבי הרצליה, מ.ס. אשדוד, בני סכנין, מכבי חיפה והפועל באר שבע, לפני שקיבל את המינוי בנבחרת ישראל. הכישלון הוביל לכך שחוזהו לא הוארך והוא שב לליגת העל בקיץ 2018, אז מונה למאמנה החדש של מכבי פתח תקוה. בתחילת 2019 פוטר ומצא בית חדש שנה לאחר מכן, בבני יהודה, ממנה פוטר באוקטובר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully