וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הפנים לסופרבול: בפאלו רמסה את ניו אינגלנד 9:38

ג'וש אלן מסר לארבעה טאצ'דאונים, סטפון דיגס תפס שלושה מתוכם, והבילס טאטאו את הפטריוטס לראשונה מ-1999. וושינגטון שחררה את הקוורטרבק הסקינס, בחירת סיבוב ראשון ב-2019

שחקן בפאלו בילס סטפון דיגס. Elise amendola, AP
סטפון דיגס והבילס משייטים להנאתם/AP, Elise amendola

עד כמה בפאלו בילס רצינית השנה? רצינית עד כדי לעשות סוויפ ראשון על ניו אינגלנד פטריוטס מאז 1999. ג'וש אלן מסר ל-320 יארד וארבעה טאצ'דאונים, סטפון דיגס האימתני קטף שלושה מתוכם ותפס ל-145 יארד, והבילס נראים טובים וחדים. עם מאזן 3:12, בפאלו הבטיחה את אחד משלושת המקומות הראשונים בדירוג ב-AFC, כשניצחון במשחק האחרון מול מיאמי יבטיח לה את המקום השני בחטיבה (שהשנה, כזכור, לא מעניק שבוע חופש).

הפטריוטס עלו ראשונים על הלוח עם יתרון 0:3 ולאחר שפיגרו 10:3 אפילו צימקו ל-10:9 - ומשם התנועה הייתה בכיוון אחד. בפאלו ירדה להפסקה ביתרון 9:24, הוסיפה שני טאצ'דאונים במחצית השנייה ורשמה ניצחון מפואר. ניו אינגלנד טואטאה על ידי יריבה לבית לראשונה מזה 20 שנה, כשהאחרונה שעשתה זאת הייתה ניו יורק ג'טס ב-2000. 78 יארד במסירה לקאם ניוטון ומחליפו ג'ארט סטידהאם ביחד.

חדשות מהליגה

וושינגטון שחררה את הקוורטרבק דוויין הסקינס, בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2019, לאחר שסופסל במהלך המשחק מול קרוליינה. הסקינס לא רק גילה יכולת גרועה, אלא גם נתפס כשהוא לא חובש מסכה שבוע לפני כן ונקנס ב-40 אלף דולר, לאחר שזו הייתה ההפרה השנייה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully