וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את היורש: סקוטי פיפן ג'וניור, אחד השחקנים החמים במכללות

בנו של כוכב שיקגו לשעבר לא גבוה (1.85 מ') או שומר עילאי כמו אביו, אבל יש לו ידית לא קטנה. צפו בביצועיו של שחקן ואנדרבילט

דני אבדיה צולף שלשות בחימום לפני המשחק מול אורלנדו/מתוך טוויטר

זה לא פשוט להיות הבן של אחד השחקנים הטובים בתולדות ה-NBA, אבל בשבועות האחרונים בנו של סקוטי פיפן מראה שכדאי לקחת אותו בחשבון - ולא רק בשל הייחוס המשפחתי. סקוטי פיפן ג'וניור, זה שמו של היורש, ונכון להשבוע הוא אחד משחקני המכללות החמים ביותר בארצות הברית.

פיפן ג'וניור בן ה-20 נמוך יותר מאביו (1.85 מ') ולא נחשב לשחקן הגנה אימתני כמו כוכב שיקגו לשעבר. מדובר בקומבו גארד עם יד טובה מחוץ לקשת, כפי שיעידו המשחקים האחרונים שהציבו אותו במקום התשיעי ברשימת מלכי הסלים במכללות.

אם במשחק השני העונה במכללת ואנדרבילט קלע הגארד הצעיר 11 נקודות בלבד, הרי שלאחר מכן הגיעו התצוגות הבאות: 25 נקודות מול ריצ'מונד, 25 נקודות מול רדפורד, 24 נקודות מול דייוידסון והשיא הגיע ביום ראשון האחרון עם שיא קריירה חדש של 30 נקודות בניצחון על אלקורן סטייט. לא פחות מרשימה היא הידית של פיפן ג'וניור: אביו מעולם לא נחשב לקלע גדול, אך הבן צלף 11 שלשות בצמד משחקיו האחרונים.

בסך הכל, מעמיד פיפן ג'וניור ממוצעים של 23.3 נקודות (46 אחוז מהשדה, 43 אחוז ל-3, 85 אחוז מהקו), 2.3 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק עד כה, שיפור משמעותי לעומת עונתו הראשונה במכללות. אשתקד העמיד 12 נקודות (39 אחוז מהשדה, 36 אחוז ל-3, 71 אחוז מהקו), 2.8 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים ו-1.1 חטיפות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully