וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 29.12: מיליק עשוי להחליף את דייגו קוסטה, סמי חדירה לאברטון?

הקולצ'ונרוס נפרדו רשמית מהחלוץ שביקש לעזוב, שחקן נאפולי הביע הסכמה עקרונית להגיע. הגרמני הוותיק ישוחרר בקרוב מיובה, שרוצה את דפאי

תקציר ה-1:1 בין ליברפול לווסט ברומיץ'/ספורט1

*אתלטיקו מדריד הודיעה רשמית על שחרורו של דייגו קוסטה. כזכור, החלוץ שחזר לקולצ'ונרוס לפני שנתיים אחרי ארבע שנים בצ'לסי ביקש לעזוב וקיבל את מבוקשו מדייגו סימאונה. על פי דיווח ב"אס", הקולצ'ונרוס כבר פנו לארקדיוש מיליק וקיבלו ממנו הסכמה העקרונית להגיע, וכעת כל שנותר הוא לנהל מגעים עם נאפולי, שדורשת כ-15 מיליון יורו עבורו.

* סמי חדירה ממשיך לנהל מגעים עם יובנטוס על התרת חוזהו. התחנה הבאה עשויה להיות אברטון או שטוטגרט, כך לפי דיווחים באיטליה.

* באיטליה טוענים שיובנטוס תנסה לצרף את כוכב ליון ממפיס דפאי בינואר. על פי הדיווח, הגברת הזקנה עשויה להציע לצרפתים את פדריקו ברנרדסקי במסגרת העסקה.

* ב"איבנינג סטנדרד" טוענים שטוטנהאם שוקלת מהלך כדי לנסות להחתים את סרחיו ראמוס, הבלם והקפטן האגדי של ריאל מדריד. ראמוס מסיים את חוזהו במועדון בקיץ ומוריניו מאמין שיצליח לשכנע אותו לשחק אצלו, אחרי שהשניים שיתפו פעולה בעבר בריאל.

* ב"אס" טוענים שאתלטיקו מדריד מנהלת מגעים עם צ'לסי לגבי מרכוס אלונסו, המגן השמאלי הספרדי שלא מרבה לשחק העונה.

* באיטליה מדווחים: מילאן מעוניינת להחתים בינואר את ריקי פוץ' בהשאלה. הקשר לא נמצא בתוכניות של רונאלד קומאן ומילאן מהווה יעד מפתה מאוד עבורו, אחרי שגם ריאל בטיס התעניינה לפני כן.

* ב"אל מונדו" הקטלאנים טוענים שארסנל ואברטון מובילות במאבק על החתמתו של איסקו. גם יובנטוס ואינטר גיששו לגבי השחקן המנודה של ריאל מדריד.

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו, לצד שחקנו, סרחיו ראמוס. רויטרס
ישתפו שוב פעולה, הפעם בטוטנהאם? ראמוס ומוריניו/רויטרס

* ב"אתלטיק" מדווחים שוולבס מהפרמיירליג שוקלת לשאול מריאל מדריד את לוקה יוביץ' החלוץ הסרבי המאכזב.

* לוקאס פראטו, החלוץ הארגנטינאי המצוין של ריבר פלייט, סיכם את תנאיו בשורות פיינורד ההולנדית שתשאיל אותו עם אופציה לרכישה בתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully