וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: א.ס. רמת השרון נותרה מושלמת אחרי ניצחון על מכבי ראשון לציון

המוליכה סיפקה הצהרת כוונות עם 30:36 ביתי על האלופה וחגגה ניצחון 11 העונה. ניצחונות גם לאשדוד, דימונה וקרית מוצקין

שר הספורט חילי טרופר באימון של נבחרת הג'ודו/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

א.ס. רמת השרון שמרה הערב (שני) על המאזן המושלם שלה בליגת העל בכדוריד גם אחרי המחזור ה-11, בזכות ניצחון מרשים 30:36 על מכבי ראשון לציון. האלופה נעצרה אחרי שישה ניצחונות ורשמה הפסד שלישי העונה. בדרבי של הנגב, מכבי דימונה השיגה ניצחון שני ברציפות - 27:30 על מ.כ. באר שבע שהסתבכה בתחתית גם בעקבות הניצחון 33:37 של מכבי קרית מוצקין על מ.כ. יובלים חולון. עירוני רחובות נותרה ללא נקודה אחרי הפסד 36:28 באשדוד.

שחקני א.ס. רמת השרון. עודד קרני, א.ס. רמת השרון, אתר רשמי
מעל כל הליגה. שחקני א.ס. רמת השרון/אתר רשמי, עודד קרני, א.ס. רמת השרון

א.ס. רמת השרון - מכבי ראשון לציון 30:36

הצהרת כוונות של המוליכה במשחק מול האלופה והיא עם 11 מ-11. האורחת דווקא הובילה 2:5 בפתיחה, אבל מילאן פאבלוביץ' ודניאל שקלים הפכו ל-8:10 ורמת השרון ירדה להפסקה ביתרון 16:18. המארחת ברחה בפתיחת המחצית השנייה ל-18:24, אמיר שניידר הקטין, אבל פאבלוביץ', יוסי אפו ועמית מוטולה (6 שערים כל אחד) הריצו ליתרון שיא - 26:34 והשוער דרקו ארסיץ' הצטיין עם 12 עצירות. ירמי סידי הוביל את המפסידה עם 7 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מכבי קרית מוצקין - מ.כ. יובלים חולון 33:37

המאמן ניר חלימה התפטר, ברק עמר נרשם כמאמן ועל הספסל ישב גם היו"ר פיני ליבוביץ', והזעזוע דחף את קרית מוצקין לניצחון שלישי העונה. חולון איבדה יתרון של שני שערים במחצית הראשונה וסופרת הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. אופק תורג'מן, אלכס בושיץ' והשוער רן גוטרמן הובילו לניצחון.

טבלת ליגת העל בכדוריד. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
טבלת ליגת העל בכדוריד/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

מכבי דימונה - מ.כ. באר שבע 27:30

אחרי הניצחון ההיסטורי ברחובות שקטע עבורה רצף של 26 הפסדים בליגת העל, מכבי דימונה רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם על השכנה מבירת הנגב. יובל כץ הוביל את המארחת עם 9 שערים והשוער ניר אדרי מנע שוויון לקראת הסיום, כשכץ ויותן טל הבטיחו ניצחון ושיפרו את סיכויי קבוצתם במאבק ההישרדות.

הפועל אשדוד - עירוני רחובות 28:36

נועלת הטבלה עדיין ללא מאמן קבוע (סאבו מסטר הדריך הפעם) וגם ללא נקודה בליגה. אשדוד הצליחה לברוח כמה פעמים, רחובות חזרה, אבל בסופו של דבר שחקניו של אולג בוטנקו סגרו את הסיפור. רם טורקניץ הוביל עם 7 שערים, ניבו לוי הוסיף 6 ומנגד סטפן שפונצ'יץ' בלט אצל המפסידה עם 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully