וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הביא נשים למלון": לואיס פרננדס נזכר בזמנים הקשים עם רונאלדיניו

מאמן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל לשעבר לא שוכח את הפספוס עם ה"חיזר" בפ.ס.ז': "הוא התחיל לבלות, העונה השנייה היתה אסון"

תקציר: וולבס - טוטנהאם 1:1/ספורט 1

לחובבי ליגת העל זכור לואיס פרננדס בעיקר מהקדנציה שלו כמאמן בית"ר ירושלים ונבחרת ישראל, אך עוד קודם לכן חווה הצרפתי הצבעוני לא מעט עליות ומורדות לאורך השנים ברחבי אירופה. השיא, מבחינתו, אמור היה להגיע בקדנציה השנייה שלו בפריז סן ז'רמן, שהנחיתה בקיץ 2001 כישרון ברזילאי צעיר בשם רונאלדיניו.

"כשהוא הגיע הזהירו אותי שיהיה קשה לאמן אותו, אבל העונה הראשונה היתה מושלמת", אמר היום (שני) פרננדס בריאיון שהעניק ל'לה פריזיאן'. "הוא היה שחקן מושלם עם גישה מושלמת. אמא שלו ואח שלו היו לצידו והוא היה רענן, כל הזמן התרוצץ. באימונים, כל יתר השחקנים רצו לשחק איתו באותה קבוצה כי הם לא רצו שישפיל אותם עם הטכניקה שלו. הוא היה אלוף עולם בסוף העונה הראשון. מאמן נבחרת ברזיל הגיע לברך אותי על העבודה שעשינו איתו, שמנו אותו בעמדה הטובה ביותר לגדול".

מאמן פריז סן ז'רמן לשעבר לואיס פרננדס עם רונאלדיניו. Michel Euler, AP
ההתחלה היתה מוצלחת, ההמשך פחות. רונאלדיניו ופרננדס/AP, Michel Euler

אלא שאז, בעונתו השנייה של הקוסם הברזילאי, העניינים החלו להידרדר, ולא בגלל דברים שקרו על כר הדשא. "הוא התחיל לבלות", סיפר פרננדס. "אמא שלו ואחיו עזבו, הוא נשאר לבד עם נהג. הוא צריך היה להיות המנהיג שלנו, לקחת אותנו לטופ, לזכות באליפות ובגביע אירופה. אבל הוא הביא נשים לחדר שלו בלילה. היינו בלובי של המלון, כל הצוות המקצועי, וראינו ארבע נשים נכנסות. ביקשתי מהעוזר שלי שיעקוב אחריהן, והן הלכו לחדר של רונאלדיניו.

"למחרת התקשרתי לנשיא וכולנו הגענו לאצטדיון. הנשיא אמר שהוא צריך לבחור בינינו. במשחק הבא, הקהל קרא בשמי. 'הציבור בחר, אתה יכול ללכת', אמרתי לרונאלדיניו. עם שחקן כמוהו היינו צריכים לזכות בכל התארים. ידענו שיש לנו חיזר. אלכס פרגוסון התקשר אלינו, הוא אהב אותו מאוד. אי אפשר היה שלא להתאהב בו, אבל העונה השנייה שלנו איתנו היתה אסון". בסיומה, נמכר לברצלונה ב-30 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully