וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמני הכרעה: כל התרחישים למחזור הסיום ב-NFL

השבוע ה-17 והאחרון של העונה הסדירה בפתח ונותרו עוד לא מעט אפשרויות, כולל מאבק אימתנים על כרטיסי הווילד קארד בשתי החטיבות וקרב ביזארי משהו על ראשות ה-NFC מזרח. האפשרויות בפנים

אנדי דלטון שחקן דאלאס קאובויס. Aaron doster, AP
האם אנדי דלטון והקאובויס ייצאו מנצחים?/AP, Aaron doster

זה לא תמיד היה פשוט, אבל העונה הסדירה ב-NFL תגיע לקיצה ביום ראשון הקרוב עם מחזור משחקים מלא וגדוש באקשן. כמו תמיד לפני ליל הסיום, חלק מהדברים כבר הוכרעו, אבל נשארו עוד לא מעט מפגשים שיחרצו גורלות. הנה מה שיכול לקרות בשבוע ה-17.

AFC:

  • האלופה קנזס סיטי זכתה בבית המערב וגם הבטיחה את יתרון הביתיות לאורך הפלייאוף. בנוסף, פיטסבורג עלתה כזוכת הצפון ובפאלו מהמזרח.
  • בית הדרום נותר פתוח וההכרעה תיפול בין טנסי לבין אינדיאנפוליס. הטייטאנס מחזיקים בשובר השוויון וזקוקים לניצחון ביוסטון. אינדי תמתין למעידה שלהם ותנסה לגבור בביתה במקביל על ג'קסונוויל האיומה.
  • הקרב הפרוע יותר יהיה על שלושת כרטיסי הווילד קארד. כרגע, לצד טנסי ואינדיאנפוליס, שלוש קבוצות נוספות מחזיקות במאזן 5:10 - מיאמי (מתארחת בבפאלו), בולטימור (מתארחת בסינסינטי) וקליבלנד (מארחת את פיטסבורג).
  • הטייטאנס במצב טוב להיכנס לפלייאוף בכל מקרה וגם אם לא ינצחו, הם זקוקים להפסד של אחת מבין השלוש, בולטימור, אינדיאנפוליס או מיאמי.
  • הדולפינס עצמם בסיטואציה די זהה וצריכים ניצחון, או הפסד של בולטימור, אינדי או קליבלנד. הרייבנס מצדם, ייכנסו עם ניצחון או עם הפסד של קליבלנד או של הקולטס.
  • מכאן זה כבר מתחיל להסתבך קצת יותר. קליבלנד תלויה בעצמה וזקוקה לניצחון, או לחלופין להפסד של אינדיאנפוליס. עוד אופציה עבור הבראונס, שרוצים לשבור בצורת פלייאוף ארוכה, היא הפסד של טנסי, לצד ניצחונות של בולטימור, אינדיאנפוליס ומיאמי.
  • הקולטס במצב הבעייתי ביותר וצריכים קודם כל לנצח ואז לחכות להפסד של אחת מבין ארבע היריבות שלהם במרוץ הזה.

NFC

  • גרין ביי קרובה להבטחת הביתיות וזקוקה לניצחון בשיקגו או לחלופין, להפסד של סיאטל בסן פרנסיסקו. הסיהוקס אורבים ויכולים לסיים ראשונים במקרה של ניצחון שלהם, לצד הפסדים של הפאקרס ושל ניו אורלינס (בקרוליינה). הסיינטס מצדם, זקוקים לניצחונות שלהם ושל סיאטל, כמו גם הפסד של גרין ביי. בכל מקרה, כל השלוש הללו כבר זכו בבתים שלהן והן בפלייאוף, כמו גם טמפה ביי שתיכנס כווילד קארד.
  • על שני כרטיסי הווילד קארד הנותרים נאבקות שלוש קבוצות: לוס אנג'לס ראמס עם מאזן 6:9 ושיקגו ואריזונה, עם מאזן 7:8. הראמס מארחים את הקרדינלס בקרב ישיר, בשעה ששיקגו כאמור פוגשת בביתה את גרין ביי. LA זקוקה לניצחון שלה או להפסד של הדובים, שמצדם יעלו עם ניצחון או עם הפסד של אריזונה. הקרדינלס חייבים ניצחון ותלויים בעצמם.
  • שאר ה"אקשן", אם תרצו לכנות זאת כך, מחכה בבית המזרח המזעזע. וושינגטון מובילה במאזן 9:6, זהה לזה של דאלאס. גם ניו יורק ג'איינטס עוד בחיים עם 10:5. מדהים.
  • מה יכול לקרות? ניו יורק מארחת את דאלאס בסדרה המוקדמת ומי שתנצח את המשחק הזה תצטרך להמתין לסאנדיי נייט, שם וושינגטון משחקת בפילדלפיה. ניצחון של הפוטבול טים, והם בפנים. הפסד שלהם, והמנצחת של אותו משחק בין הג'איינטס לקאובויס תיכנס מהמקום הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully