וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: ניר ברדע עם הפנים לחו"ל, אלטאך מביעה התעניינות

28.12.2020 / 11:44

הבלם אמנם נכלל בסגל למשחק מול בית"ר (20:00, ספורט 2), אבל הוא מחוץ לתוכניות ועשוי לעזוב כבר בחלון ההעברות הקרוב

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

אחרי שלושה משחקים שלא התלבש, יחזור הערב (שני, 20:00, ספורט 2) ניר ברדע לסגל מ.ס. אשדוד מול בית"ר ירושלים בטדי, אבל זה בעיקר כי טימותי אוואני מושבת בגלל פציעה ורן בן שמעון החליט לעלות עם שלושה בלמים, כך שאין לו בלם אחר בסגל. למרות שמאמן מ.ס. אשדוד יפתח עם שלושה בלמים וללא הבלם האוגנדי בסגל, ברדע יהיה רק על הספסל.

זוהר זסנו שיכול לשחק כבלם וכמגן ימני לא יהיה אופציה מהספסל מכיוון שהוא יפתח כמגן ימני בשל ההיעדרות של טום בן זקן עקב מחלה. ברדע איבד לאחרונה את מקומו בהרכב ולאחר מכן בסגל והוא בדרך החוצה ממ.ס. אשדוד, אולי כבר בחלון ההעברות של חודש ינואר. הכיוון של ברדע הוא חו"ל כאשר הקבוצה שמתעניינת בו היא אלטאך מאוסטריה. באשדוד לא צפויים לעמוד בדרכו של הבלם שהפך כאמור לבלם החמישי או אפילו השישי בקבוצה ולראיה כאמור המשחק הערב, בו עמרי בן הרוש וגיל כהן יועדפו על פניו לצד ננאד צבטקוביץ' שחוזר מפציעה להרכב.

שחקן מ.ס. אשדוד, ניר ברדע לפני רמזי ספורי, הפועל באר שבע. לירון מולדובן
בדרך לאוסטריה? ניר ברדע/לירון מולדובן

למרות חיסרון של מספר שחקני הרכב ובתוכם גם רועי גורדנה המוצהב, שגיב יחזקאל הפצוע ושלומי אזולאי שאומנם יישב על הספסל אבל ספק אם יכנס בשל רגישות בשריר, ערך רן בן שמעון אסיפת דירבון נוקבת אתמול עם השחקנים ונתן להם להאמין שגם ללא שחקני מפתח רבים בכל העמדות, הקבוצה שלו מספיק חזקה כדי לחזור עם נקודות מטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully