וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין דרשה מעטאא ג'אבר לקצץ משמעותית בשכרו, הקשר סירב

28.12.2020 / 10:36

בקבוצה אף ניסו לגרום לשחקן לוותר על חוב בגובה כמה עשרות אלפי שקלים, חברו לקבוצה: "הוא היה עוזר לנו מול מכבי פתח תקוה". במכבי חיפה טוענים שעדיין לא קיבלו מסכנין 200 אלף דולר מהבוררות על ג'אבר

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

מתיחות בין הנהלת בני סכנין לעטאא ג'אבר, וזאת לאור דרישה של ההנהלה מהשחקן לקצץ משמעותית במשכורותו וכן לוותר על חוב כספי אליו. ג'אבר, שסירב בשלב זה, מחזיק בחוזה עד סוף העונה, ולטענת גורמים המעורים בפרטים הוא טוען לחוב של כמה עשרות אלפי שקלים על משכורות שלא קיבל במלואן.

מלבד החוב לג'אבר, לסכנין יש עוד חוב למכבי חיפה על העברתו. גורמים בחיפה הבהירו שעד כה לא קיבלו את הכסף על השחקן, כך שהסכום שנפסק בבוררות על סך 200 אלף דולר למעשה צובר ריביות, ובסכנין עשויים למצוא עצמם נדרשים לשלם סכום גבוה בהרבה.

עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
"מקווים שאין משהו מעבר". עטאא ג'אבר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

עם או בלי קשר, ג'אבר לא שותף כלל אתמול נגד מכבי פתח תקוה (0:0), וזאת למרות שהוא נמצא בכושר מצויין. המאמן ניסו אביטן הבהיר שהיה מדובר בהחלטה מקצועית ושהוא מעריך מאוד את הקשר, אך בקרב השחקנים יש חשש שהעניינים המנהלתיים משפיעים. "ג'אבר היה עוזר לנו מאוד אתמול", קבע אחד מחבריו לקבוצה. "אנחנו מקווים שאין משהו מעבר".

בינתיים בסכנין סיכמו סיבוב מאכזב, אך משוכנעים שכעת הקבוצה נמצאת במגמת עלייה ויכולה לרשום סיבוב שני מרשים. "יש פה קבוצה טובה מאוד", אמר אחד השחקנים. "אנחנו יכולים בהחלט למצוא עצמנו רחוק ממאבקי התחתית".

עוד בוואלה!

"שתיתי ובכיתי, חשבתי שפשוט אמות": סיפורו המדהים של סבסטיאן ולאסקס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully