וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון אישרה: ראסל ווסטברוק ינוח ולא ישחק מול אורלנדו

הזדמנות לדני אבדיה לבלוט? אחרי שסקוט ברוקס טען שווסטברוק לא ישותף במשחקי בק-טו-בק, כוכב הוויזארדס אכן יקבל מנוחה מול המג'יק

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

24 שעות אחרי שוושינגטון הפסידה לאורלנדו 130:120 במשחקה השני העונה, הלילה (בין ראשון לשני, 2:00) הוויזארדס שוב יפגשו את המג'יק למשחק בק-טו-בק, של לילה אחרי לילה, ו-וושינגטון הודיעה שכוכב הקבוצה ראסל ווסטברוק יקבל מנוחה ולא ישותף.

עוד לפני שהעונה נפתחה מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס טען שיש סיכוי גבוה שהעונה ווסטברוק לא ייקח חלק במשחקים בימים צמודים, והוא מראה שאכן זו כוונתו, כשהוא מעניק מנוחה לאחד משני הכוכבים הגדולים של הקבוצה.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. AP
ההתקפות יחולקו בין יותר שחקנים. ווסטברוק/AP

אתמול ווסטברוק סיים עם טריפל דאבל (15 נקודות, 15 ריבאונדים, 12 אסיסטים), אבל באחוזים נמוכים (6 מ-19 מהשדה) ו-5 איבודים ב-36 דקות, והוויזארדס ירדו למאזן 2:0. הלילה הם ינסו להשיג ניצחון ראשון העונה, ודני אבדיה יקווה שיקבל יותר דקות, יותר זריקות, ואולי גם יותר הזדמנויות לנהל את המשחק.

הלילה הישראלי קלע 5 נקודות ב-15 דקות בלבד במשחק שבו סבל מבעיית עבירות והוגבל בדקות. "ווסטברוק וביל ניסו לערב אותו בהתקפה", כתבו בוושינגטון על אבדיה, ואולי הלילה זה יקרה והישראלי יהיה דומיננטי יותר בהתקפה.

הבעיה היא שהיריבה אורלנדו מחפשת ניצחון שלישי בשלושה משחקים, אחרי שכבר גברה על אלופת המזרח מיאמי במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully