וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: גידי קאניוק כבש בבכורה במדי נאקון רצ'אסימה

הקשר הופיע לראשונה בקבוצתו החדשה בליגה התאילנדית ומצא את הרשת ב-0:2 על ראיונג. 68 דקות לליאור רפאלוב בניצחון אנטוורפן, בישול לאיסמעיל ריאן בהפסד אדנספור

צפו ב-1:3 של ארסנל על צ'לסי בדרבי הלונדוני/ספורט 1

גידי קאניוק ערך היום (ראשון) את הופעת הבכורה שלו במדי נאקון רצ'אסימה וגם מצא את הרשת ב-0:2 על ראיונג בליגה התאילנדית. שבוע אחרי המעבר מבוריראם יונייטד, שגם במדיה כבש במשחק הראשון, קאניוק ירה בשמאל מתוך הרחבה אל הרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה והעניק לקבוצתו יתרון. אמאדו אואטרה מחוף השנהב הכפיל דקה לסיום ונאקון עלתה למקום ה-11 עם 19 נקודות מ-16 משחקים. קאניוק השלים 90 דקות.

צפו בשער של גידי קאניוק

* למרות החשש בשבוע שעבר מהפציעה שלו אחרי שכבש בניצחונה של אנטוורפן על לובן, ליאור רפאלוב פתח ב-1:2 הביתי על שרלרואה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-68 על ידי כריסטיאן בנבנטה, שאחרי חמש דקות השווה את התוצאה. דיומרסי אמבוקני השלים את המהפך והעלה את אנטוורפן למקום הרביעי בליגה הבלגית, מרחק שתי נקודות משרלרואה השלישית ושמונה מהמוליכה קלאב ברוז'.

* איסמעיל ריאן פתח בהרכב אדנספור וגם בישל שער לאטלאי בבג'אן בדקה השביעית, אבל קבוצתו איבדה את היתרון והפסידה 2:1 בדקה ה-95 לבנדירמספור בליגה השנייה בטורקיה. הישראלי השלים משחק מלא ואדנספור ירדה אל מתחת לקו האדום עם 12 נקודות בלבד ב-13 משחקים (שלושה חסרים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully