וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר לה פמיליה ל"גרדיאן": "עסקת ח'ליפה מאיימת על הזהות היהודית של ירושלים"

העסקה הנרקמת בין בית"ר לרוכש האמיראתי עושה כותרות גם בבריטניה. המנכ"ל מוני ברוש: "זו הזדמנות למגר את הגזענות מהכדורגל הישראלי"

תקציר: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

העסקה הנרקמת בין בית"ר ירושלים לבין הרוכש האמיראתי חמד בן ח'ליפה הופכת לסיפור בקנה מידה עולמי. הבוקר (ראשון) פורסמה ב"גרדיאן" הבריטי כתבה נרחבת על מה שהוגדר כ"מרד של האוהדים הירושלמים נגד הבעלים הערבי החדש של הקבוצה", שכללה ריאיונות עם מתנגדים ותומכים במהלך.

"העסקה הזו גרמה להרבה אוהדים להתקומם נגד המועדון", צוטט אחד האוהדים, וחבר "לה פמיליה" שנשאר בעילום שם הוסיף ואמר: "מכירת בית"ר ירושלים למוסלמי מאיימת לא רק על הזהות היהודית של המועדון, אלא על הזהות היהודית של ירושלים כולה".

משה חוגג עם השייח' חמד בן חליפה, בעלי בית"ר ירושלים צופים במשחק. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אוהדי בית"ר חלוקים בדעותיהם. בן ח'ליפה עם חוגג/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

בכתבה ציינו ש"למרות ההבטחות של משה חוגג על כך שבית"ר תהפוך למודל לדו קיום, מטרת העסקה הזו היא לא בהכרח חברתית, ולא בהכרח נוגעת לדו קיום. ייתכן שמטרתה העיקרית היא לחזק את הכוח העסקי של איחוד האמירויות בישראל, השותפה החדשה שלה. בכל מקרה, לא ברור אם המהלך הזה יכול ליצור שינוי אמיתי במועדון, שנמנע במכוון מהחתמת שחקנים מוסלמים כבר במשך שנים". כמו כן, ציינו בכתבה שחברי "לה פמיליה" שוקלים להחרים את משחקי הקבוצה ולמחות באופן תדיר באימונים - "מה שמוכיח שהשינוי לא יגיע כל כך מהר".

מנכ"ל בית"ר מוני ברוש התראיין לכתבה ודווקא משוכנע שהמהלך אכן מהפכני. "זו הזדמנות נהדרת עבור המועדון ועבור הכדורגל הישראלי. יש כאן אפשרות למגר את הגזענות בכדורגל, שמקורה בקומץ של אוהדים", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully