וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה סיימה סיבוב כמעט מושלם: "הוכחנו שאנחנו קבוצה עוצמתית"

27.12.2020 / 8:10

הירוקים התעלו על העונה שעברה וסיימו סיבוב ראשון עם כמעט 80 אחוזי הצלחה. נטע לביא זכה למחמאות מכל עבר. קבוצות מהמפרץ עוקבות אחרי רוקאביציה. אפשרות: שחקן הגנה זר יוחתם על חשבון מאבוקה

צפו ב-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט 1

1.

בתחילת העונה במכבי חיפה שאפו לפחות לשמור על אותו קצב של צבירת נקודות כמו בעונה שעברה כדי להיות במאבק האליפות עד הסוף. אמש (שבת) רשמה מכבי חיפה את הניצחון השביעי ברציפות, 0:2 על מכבי נתניה, והשלימה סיבוב ראשון עם 31 נקודות ועם כמעט 80 אחוזי הצלחה, נתון גבוה אפילו מהעונה שעברה.

הירוקים לא יוצאים בהצהרות, אך במועדון מבינים שאם הם לא יזכו באליפות השנה זו תהיה אכזבה עמוקה במועדון ומסביב לו. "השלמנו סיבוב מצוין", קבע שחקן בקבוצה, "יש עוד עונה ארוכה אבל אין ספק שהוכחנו שאנחנו קבוצה עוצמתית".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
שבעה ניצחונות ברציפות. שחקני מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב

2.

ארבעה שינויים בהרכב רשם אתמול ברק בכר, כאשר רובם היו כפויים אך בחיפה של העונה, עם או בלי שינויים, הקבוצה ממשיכה באותו סגנון ובאותה יכולת. אמש היה זה נטע לביא שחזר להרכב וזכה למחמאות מכל עבר, כשבמועדון העידו שהמנוחה שקיבל הקפטן בשל צהובים, תרמה לו רבות והוא נראה מצוין אמש.

גם עאיד חבשי זכה למחמאות. השחקן נכנס להרכב על חשבונו של עופרי ארד המוצהב ושמר שוב, בפעם השישית העונה, על שער נקי. בקבוצה עובדים באופן פרטני על החזרתו לכושר של טאלב טואטחה, אך במועדון ציינו באותה נשימה שמנחם בכושר הטוב בקריירה שלו והוא ימשיך בשלב זה לקבל את הקרדיט. גם הזרים חוסה רודריגס ובוגדן פלאניץ' זכו למחמאות ובמועדון משוכנעים שהצליחו עם השניים.

שחקן מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה. ברני ארדוב
צפוי לקבל הרבה הצעות מפתות. רוקאיבציה/ברני ארדוב

3.

ניקיטה רוקאביציה חזר גם כן אתמול להרכב ושוב פרע שטרות עם עוד שער. בחיפה יציעו בקרוב לשחקן חוזה לשנתיים נוספות. רוקאביציה מבוקש באוסטרליה ובסין כאשר לאחרונה נציגים זרים אף דיברו על קבוצות במפרץ בהקשר של השחקן, אלא שהחלוץ מעוניין מאוד לסיים את הקריירה בחיפה בעיקר בשל הרצון להישאר לגור בישראל באזור חיפה והקריות. אלא שלמרות משאלות ליבו, רוקאביציה מבין שמדובר בחוזה המשמעותי האחרון שלו ואם בחיפה לא יעמדו בדרישותיו הוא עשוי למצות את האופציות מעבר לים. בחיפה יעשו הכל כאמור כדי להשאיר את החלוץ הלוהט ובשבועות הקרובים ייפתח עמו מו"מ.

שחקן מכבי חיפה ארנסט מאבוקה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
עשוי לקבל הודעת שחרור. מאבוקה/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

4.

מלבד רוקאביציה, יעסקו בשבועות הקרובים בניסינות לחזק ולעבות את הסגל. מלבד עומר אצילי שעל הפרק, הירוקים ינסו להחתים שחקן הגנה כשאופציית שחקן זר גם על הפרק. במקרה כזה ארנסט מאבוקה יקבל הודעת שחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully