וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגיל, גם בינואר הזה נראה את טום בריידי בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 27.12.2020 / 7:46

קבוצה חדשה, תוצאות ישנות: הקוורטרבק זרק לארבעה טאצ'דאונים כבר במחצית הראשונה, הבאקנירס רמסו את דטרויט 7:47 והבטיחו מקום בפלייאוף לראשונה מאז 2007. גם מיאמי כמעט בפנים, אריזונה פישלה

טום בריידי שחקן טמפה ביי באקנירס. Lon Harwadale, AP
קיבל מוטיבציה. בריידי/AP, Lon Harwadale

ביום ראשון האחרון הפסידה ניו אינגלנד פטריוטס למיאמי דולפינס ואיבדה כל סיכוי להגיע לפלייאוף, לראשונה מאז 2008. האקס המיתולוגי, לעומת זאת, ימשיך גם השנה לינואר. טום בריידי מסר לארבעה טאצ'דאונים, כולם במחצית הראשונה, נח בשנייה, טמפה ביי מחצה את דטרויט 7:47 והבטיחה מקום בפלייאוף, לראשונה מאז 2007.

הליונס איבדו בשלב מוקדם את מתיו סטאפורד, שנפצע בקרסולו, נטש ולא חזר. עם ובלי קשר, זה היה משחק חד סיטרי. בריידי הלוהט פתח עם טאצ'דאון ל-BFF רוב גרונקובסקי במסירה ל-33 יארד, המשיך עם מסירות מוצלחות למייק אוונס, כריס גודווין ואנטוניו בראון, כשבתווך לאונרד פורנט רושם גיחה לאנדזון. הבאקנירס ירדו להפסקה ביתרון 0:34, ולמחצית השנייה בריידי כבר לא עלה. מחליפו בליין גאברט מסר לשני טאצ'ים, אחד מהם לאוונס הלוהט, שסיים עם 181 יארד באוויר, והשני לגרונק. בריידי רשם 348 יארד.

אריזונה הייתה צריכה לנצח את סן פרנסיסקו, אבל הפסידה 20:12 והסתבכה בקרב על הפלייאוף. מיאמי ניצחה את לאס וגאס עם שער שדה בשניות הסיום 25:26 והיא כמעט בפנים.

אריזונה (7:8) - סן פרנסיסקו (9:6) 20:12

הקרדינלס היו חייבים לנצח כדי להתקדם לכיוון הפלייאוף, אבל לניינרס היו תכניות אחרות. סי ג'יי בת'ארד, הקוורטרבק השלישי של סן פרנסיסקו, מסר לשלושה טאצ'דאונים, הקרדינלס רדפו אחרי שנקלעו לפיגור 20:12 ולא הצליחו לסגור אותו, כשג'ף ווילסון טוחן אותם על הקרקע עם 183 יארד, אחד יותר מבת'ארד. אריזונה כבר לא שולטת בגורלה, כשאם שיקגו תנצח את שני משחקיה הקרובים, היא תהיה בפלייאוף על חשבונה. 247 יארד לקייל מארי ללא טאצ'דאון עם איבוד אווירי, יחד עם 75 יארד בריצה.

לאס וגאס (8:7) - מיאמי (5:10) 26:25

ניצחון חשוב ביותר לדולפינס, שעם שער שדה של ג'ייסון סנדרס שנייה אחת לסיום הצליחו לנצח ולהתקרב מאוד לפלייאוף. כל זה קרה לאחר שהם נקלעו לפיגור 19 שניות לסיום עם שער שדה שהעלה את וגאס ל-23:25, אבל מסירה של ריאן פיצפטריק ל-41 יארד, יחד עם עבירת תפיסה במסכה, הצעידה אותם לשער השדה המיוחל. מיאמי תתמודד עם בפאלו בשבוע הבא ותוכל לזכות בכרטיס אם תנצח. טואה טנגובילואה רשם 94 יארד במיאמי לפני שהוחלף ברבע הרביעי על ידי פיצפטריק, שהוסיף 182 יארד וטאצ'דאון. 336 יארד וטאצ'דאון לדרק קאר בצד השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully