וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "משחק לא טוב". המנהל הטכני יניב כהן התפטר מהפועל חיפה

הפועל חיפה והפועל חדרה נפרדו ב-0:0 הראשון שלהן העונה. לבקוביץ': "בתחילת העונה היינו מפסידים משחקים כאלה". בוזגלו: "קיבלתי הזדמנויות והייתי לא טוב"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל חדרה 0:0/ספורט 1

הפועל חיפה והפועל חדרה סגרו הערב (שבת) את הסיבוב הראשון עם ה-0:0 הראשון שלהן העונה. המשחק בחיפה היה טוב ושתי הקבוצות הגיעו למצבים, אבל החמיצו.

יניב כהן, המנהל הטכני של הפועל חיפה, הודיע לאחר מכן על התפטרותו בעקבות מתיחות עם המנכ"ל אורן שטרלינג.

אלמוג בוזגלו, שחקן הפועל חיפה. שלומי גבאי
"ידענו שיהיה משחק חפירות והראשונה שתמצמץ תספוג". אלמוג בוזגלו/שלומי גבאי

"היה משחק קשה מאוד, גם מזג האוויר הקשה מאוד, עם רוח צידית שהייתה לא נוחה", סיכם חיים סילבס, "זה 0:0 ראשון שלנו, לא הייתי רוצה שנספוג שער, אבל זו פעם ראשונה. היה משחק לא טוב של שתי הקבוצות ושניים או שלושה מצבים לכל קבוצה".

על עדן בן בסט אמר המאמן: "אנחנו עושים מה שנכון לקבוצה ועשינו מה שצריך כדי להשתמש בכלים שהכי נכונים למשחק הזה. זו התוצאה".

סילבס אמר על הסיבוב הראשון: "אנחנו במירוץ מטורף עם משחק בכל שלושה או ארבעה ימים, יש לנו הרבה חוסרים. הייתה לנו פתיחת עונה רעה מאוד, יואב עזר וצירף שחקנים משמעותיים בסוף החלון. הצלחנו לייצב את הקבוצה ולקדם אותה הלאה. אנחנו באזורים בהם אנחנו רוצים להיות. אנחנו במגמת שיפור ואני מקווה שזה יימשך".

אלמוג בוזגלו: "ידענו שיהיה משחק חפירות והראשונה שתמצמץ תספוג. היינו קרובים מאוד, אבל הייתה חסרה הרגל המסיימת ואני מקווה שבמשחק הבא זה יחזור. פתחתי את העונה בצורה גרועה כמו כל הקבוצה, ירדתי לספסל ובצדק. יש לי ביקורת עצמית גבוהה מאוד. אני שמח שבמשחק נגד אשדוד נכנסתי טוב וניצחנו. הולך לי לא פשוט העונה, אבל אני לעולם לא אוריד את הראש, אמשיך לעבוד קשה ואוכיח שהמקום שלי על המגרש במעשים ולא בדיבורים. קיבלתי הזדמנויות בהפועל חיפה, אבל הייתי לא טוב. אני עובד קשה באימונים ומאמין שזה ייפתח ויגיע".

עוד בוואלה!

הפועל חיפה והפועל חדרה נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"צריך רק תיקונים קטנים בחלון". שרון מימר/שלומי גבאי

שרון מימר אמר: "האמת שכמו שהמשחק התפתח זה יכול היה ליפול לשני הכיוונים. בגלל מזג האוויר המשחק הלך למומנטומים. היו מצבים לשתי הקבוצות והתיקו משקף בסופו של דבר. הכדורים הגיעו לקו השער ולא נכנסו. זה שאיימנו מראה שהקבוצה במומנטום טוב. לפעמים זה נכנס, היום לא וחבל".

מימר הוסיף: "לפני כמה מחזורים היינו עם נקודה אחת ועכשיו אנחנו באזור הרבה יותר טוב ממה שהיינו ואנחנו רוצים להמשיך כך. אחד הדברים שהרווחנו בחודש וחצי האחרונים זה שצריך רק תיקונים קטנים בחלון ההעברות. נצטרך להביא עזרה עם שני שחקנים, אבל כרגע אין שום דבר על הפרק".

רובי לבקוביץ' שעצר כמה כדורים מסוכנים: "היה לי משחק טוב, פעם אני עוזר לקבוצה ופעם מישהו אחר. היו תנאים מאוד קשים, רוח מבלבלת מאוד. אני בתור שוער מעדיף מבול ולא את הרוח הזו. עשינו משחק טוב, הראינו הרבה בגרות. אלה משחקים שבתחילת העונה איכשהו היינו מפסידים, אז אני מרוצה מהנקודה הזו".

על ההתאקלמות בחדרה אמר השוער: "כולם מחמיאים לי וההשתלבות שלי הייתה מהירה, אין משהו אחר בחדרה, זו משפחה ובית. נותנים לך להרגיש כאילו אתה ארבע או חמש שנים כאן. אני שמח להגיע לחדרה אחרי עונה בחו"ל ופציעה לא קלה, ולהחזיר על הבמה שקיבלתי".

על העונה עד כה אמר לבקוביץ': "יש לי הרבה ניסיון בליגת העל, אני לא זוכר דבר כזה כמו שהיה לנו בתחילת העונה - ששיחקנו טוב ולא לקחנו נקודות. לא היה לנו מזל. בהרבה מועדונים כבר היו עושים מהפכה אחרי פתיחת עונה כזו, אבל אצלנו היה שקט, שמרו על הכבוד של כולם והסבלנות השתלמה. חדרה קבוצה טובה ויכולה להתקדם בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully