וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון תתייצב למשחק הראשון של העונה עם 9 שחקנים, המבודדים ייעדרו שבוע

הרוקטס, שמשחק הפתיחה שלהם נדחה בגלל סגל קצר מדי, יפגשו את פורטלנד בלי שישה שחקנים: וול, קאזינס וגורדון יחמיצו גם את המשחק הבא. ג'יימס הארדן ישחק

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

יוסטון תתייצב הלילה (בין שבת לראשון) למשחק הראשון שלה העונה עם תשעה שחקנים בלבד, אחד יותר מהמינימום המותר בליגה, כשהרוקטס יפתחו את העונה במשחק חוץ מול פורטלנד. המשחק הראשון של הרוקטס העונה, שאמור היה להיות מול אוקלהומה סיטי, נדחה בגלל שלקבוצה לא היו מספיק שחקנים כשירים בעקבות ההידבקות של שני שחקנים בקורונה ושחקנים נוספים שנדרשו להישאר בבידוד.

השחקנים שנדבקו הם בן מקלמור והרוקי קניון מרטין ג'וניור, ובעקבותיהם הרוקטס יידרשו להסתדר בלי הסנטר דמראקוס קאזינס, הפוינט גארד ג'ון וול, השוטינג גארד אריק גורדון והגארד מייסון ג'ונס, שכולם ייעדרו בגלל "תקנות הבריאות והבטיחות". הם מחויבים לבידוד של שבעה ימים, ולכן גם יחמיצו את המשחק מול דנבר ביום שני. הם צפויים לשוב למשחק ביום חמישי בלילה מול סרקמנטו.

מי שכן ישחק הוא ג'יימס הארדן, שלא יכול היה לשחק מול הת'אנדר, ולמעשה ההיעדרות שלו היא מה שהכריעה את הכף ולא אפשרה למשחק להיערך. הארדן, שנראה מבלה באירוע חברתי, נקנס ב-50 אלף דולר. הוא נדרש לבידוד של ארבעה ימים, ולעבור בדיקת קורונה בכל יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully