וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות אוהדים באימון מכבי תל אביב, שכטר ובן חיים יפתחו בדרבי?

עודכן לאחרונה: 26.12.2020 / 17:11

אבוקות ורימוני עשן בקרית שלום לקראת המשחק ביום שני. ואן לוון בונה על קור הרוח של שני שחקני ההתקפה הוותיקים, אובארוב חזר

אוהדי מכבי תל אביב באימון לפני הדרבי/אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון שוקל לפתוח עם הוותיקים שלו טל בן חיים ואיתי שכטר בדרבי התל אביבי מחרתיים (שני, 20:45, ספורט 5). שני השחקנים שלא זכו לאמון אמיתי אצל גאורגיוס דוניס, עלו שלשום כמחליפים והביאו לשינוי בקבוצה שהייתה הרבה יותר טובה כשהם היו על המגרש.

במכבי תל אביב יודעים גם שהשניים שגם שיחקו בהפועל תל אביב בעבר מביאים איתם הרבה יותר ניסיון וקור רוח ובתקופה הלחוצה הזו, מדובר במצרכים מאוד חשובים. כך או אחרת יש לואן לוון עוד שני אימונים כדי להחליט על ההרכב שלו לדרבי ואם יחליט לפתוח עם שכטר, זה יהיה על חשבון אלכסנדר פשיץ'.

בקרית שלום יש תכונה רבה לקראת המשחק ולאימון היום הגיעו מאות אוהדים, מלווים בתופים ודגלים - במטרה להמריץ את השחקנים לקראת המשחק היוקרתי ביום שני. האוהדים הדליקו אבוקות ורימוני עשן ובין היתר השמיעו את שיר השחקן של דור מיכה, אותו הם רוצים לראות בחזרה במדי הקבוצה.

אבוקה ליד שחקני מכבי תל אביב. ., אודי ציטיאט
עידוד רב. שחקני מכבי תל אביב/אודי ציטיאט, .
אוהדי מכבי תל אביב מגיעים לאימון לפני הדרבי/אודי ציטיאט

בתוך כך, ואן לוון יודע שיש לו סיכוי טוב להישאר על הקווים כל עוד יעשה תוצאות טובות, ולכן הוא כבר מתחיל לחשוב כמאמן בפועל ולא כמאמן זמני שרק בא לסתום חור, ואף החל לקיים שיחות אישיות עם שחקנים. מי שמתכוון להיות יותר מעורב כעת גם במישור המקצועי הוא ברק יצחקי שמצוי ביחסים טובים עם ואן לוון ומשוכנע שהוא יכול להצליח בתפקיד המאמן.

מי שעשה קאמבק לבוגרים הוא אלכסנדר אובארוב שהורד למחלקה הצעירה לפני שנתיים וחצי כשולאדן איביץ' הביא כמאמן שוערים את חריסטוס קלפקיס היווני ומאז לא שב לקבוצה הראשונה. אובארוב הוותיק יעבוד בצמוד לואן לוון. כבר שלשום ישב על הספסל בבלומפילד ובתקופה הקרובה יחזור למחלקת הבוגרים בקרית שלום ויעבוד עם השוערים דניאל טננבאום ודניאל פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully