וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שון וייסמן מראה סימנים מעודדים, היכולות שלו מתחילות לבוא לידי ביטוי"

בספרד מחמיאים לחלוץ שנמצא במגמת עלייה: "שחקני ויאדוליד למדו להכיר אותו, המאמן מתחיל להבין מה האיכויות שלו. הוא יכבוש הרבה"

תקציר ה-0:3 של מכבי חיפה על בני יהודה/ספורט1

בספרד בטוחים: שון וייסמן בדרך הנכונה. החלוץ הישראלי של ויאדוליד אמנם להספיק להירגע מאז הצמד לרשת של אוסאסונה, אבל בתקשורת המקומית משוכנעים שהוא מראה סימנים מעודדים.

"הרכישה היקרה של שון וייסמן העלתה את רמת הציפיות ממנו, ובהתחלה הוא לא עמד בהן", נכתב בכתבה על וייסמן ב"אלדסמרקה". "בחודשים הראשונים, הוא היה בגדר נעלם. הוא לא הראה שום דבר חיובי. אבל בשבועות האחרונים היכולות האמיתיות שלו מתחילות לבוא לידי ביטוי. עכשיו ויאדוליד כבר מבינה איזה סוג שחקן הוא".

שחקן ריאל ויאדוליד, שון וייסמן. Fran Santiago, GettyImages
מתחיל לקבל הערכה. וייסמן/GettyImages, Fran Santiago

בכתבה הוסיפו ש"היכולת שהציג מול אוסאסונה משקפת את היכולות האמיתיות שלו. הוא מפעיל הרבה לחץ על השער היריב, כל הזמן התנועה, ומסוכן מאוד ליד השער. יחד עם זאת, מלבד קשיי ההסתגלות שלו, גם לשחקני ויאדוליד היה קשה להסתגל אליו. הם לא רגילים לחלוצים תזזיתיים כמוהו, ולא נתנו לו מסירות מספיק טובות.

"למרות הכול, הרושם שוייסמן משאיר בויאדוליד הוא חיובי. אחרי שהוא מכיר טוב יותר את חבריו לקבוצה והם מכירים טוב יותר אותו, הוא ימשיך לכבוש בשבועות הבאים", חתמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully