וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד קוטלים: "ההימור על ערן זהבי נכשל. פ.ס.וו הרבה יותר טובה בלעדיו"

לקראת חזרתו של החלוץ למגרשים, ניתחו בהולנד את המספרים והגיעו למסקנה חותכת: "הקאמבק שלו עלול לעצור את המומנטום של איינדהובן ולהכניס אותה לעוד משבר. חבריו לקבוצה טוענים שהוא אנוכי, והם צודקים"

תקציר: גרנאדה - פ.ס.וו איינדהובן 1:0/ספורט 1

ההיעדרות של ערן זהבי הפצוע לא סייעה למעמדו בהולנד בשבועות האחרונים. בלעדיו יצאה פ.ס.וו איינדהובן לריצה של חמישה ניצחונות רצופים, נצמדה לאייאקס בפסגת הטבלה, והציגה התקפה פורייה ושוטפת, שמבליטה את כל הכישרונות הצעירים שעומדים לרשותו של רוג'ר שמידט בחלק הקדמי.

כעת, רגע לפני שזהבי חוזר למגרשים, בהולנד שוב קוטלים אותו. בכתבה נרחבת אודות החלוץ הישראלי באתר "סוקרניוז", ניתחו את היכולת של זהבי בהולנד עד כה וחשפו את הסטטיסטיקות שמוכיחות, כביכול, שהקבוצה טובה יותר בלעדיו - אולי רמיזה לקראת חלון ההעברות בינואר.

"רוג'ר שמידט 'נדלק' על זהבי כבר מזמן, כשאימן בסין, אבל לא היה יכול לצרף אותו בשל משכורתו העצומה. זו אחת הסיבות שכשזהבי הגיע להולנד בסופו של דבר, הציפיות ממנו היו גבוהות מאוד. פ.ס.וו נתנה לזהבי חוזה עתק במונחים שלה, וכשמדובר בשחקן בגילו, זה חריג. לצערה, ההימור הזה נכשל", נכתב.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. GettyImages
פוגע בהתקפה של הקבוצה שלו? ערן זהבי/GettyImages

"יכול להיות שקצב הכיבושים האיטי קשור לקשיי ההתאקלמות שלו בהולנד. אבל כך או אחרת, נראה שהסגנון של זהבי לא מתאים לשיטה של פ.ס.וו. הוא מחפש את השער כל הזמן, ונחוש להבקיע בעצמו. בשבועות שלפני הפציעה שלו, נשמעו בחדר ההלבשה של הקבוצה כבר קולות של מרמור נגדו. חלק מהשחקנים תהו למה הוא מקבל אשראי בלתי מוגבל למרות שהוא לא מספק את הסחורה. חבריו לקבוצה האשימו אותו באנוכיות, והמספרים מוכיחים שהטענות שלהם מוצדקות".

בכתבה מצויינים המספרים של זהבי, שבועט הכי הרבה פעמים לשער פר משחק מבין שחקני פ.ס.וו, אבל אחוזי ההצלחה שלו בבעיטות הוא הנמוך ביותר מבין שחקני ההתקפה של הקבוצה.

"לזהבי אין את היכולות שיש לחלוצים אחרים בסגל. רובם שחקנים די קבוצתיים, והוא כופה את עצמו על הקבוצה. הוא מנסה לכבוש בכל הזדמנות, לא משנה אם יש לו זווית נוחה או לא".

בכתבה טענו שהשבועות האחרונים מוכיחים שלפ.ס.וו אין צורך ממשי בזהבי. "ההתקפה של פ.ס.וו שוטפת יותר ויעילה יותר בלעדיו. זהבי יושב ביציע ורואה את חבריו נותנים לו דוגמא טובה איך צריך לשחק. רוג'ר שמידט עדיין משוכנע שזהבי מסוגל להצליח באיינדהובן, אבל חזרתו למגרשים עלולה להוביל לעוד משבר. אולי עדיף לפ.ס.וו לתת לו לחזור לישראל, שם יוכל לחזור להבקיע בתנאים שלו".

כזכור, בשבועות האחרונים הועלתה האפשרות שזהבי יעזוב את איינדהובן בחלון ההעברות בינואר, כשאחת האופציות שנמצאות על השולחן היא חזרה למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully