וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט 100 שנה: שישה טאצ'דאונים בריצה לשחקן אחד ב-NFL

אלווין קמארה מניו אורלינס השווה שיא בן 91 שנה, כשהגיח שש פעמים לטאצ'דאון במשחק אחד ב-33:52 על מינסוטה. הסיינטס הבטיחו את אליפות ה-NFC דרום בפעם הרביעית ברציפות, דרו בריס הפך לקוורטרבק הראשון שעובר את ה-80 אלף יארד במסירה

שחקן ניו אורלינס סיינטס אלווין קמארה. Brett Duke, AP
משחק שהוא יספר עליו לנכדים. אלווין קמארה/AP, Brett Duke

זה היה ערב של שיאים. המשחק שפתח את המחזור ה-16 והלפני אחרון ב-NFL לא אכזב. ניו אורלינס גברה על מינסוטה 33:52 והבטיחה את אליפות ה-NFC דרום בפעם הרביעית ברציפות, וזו אפילו לא הייתה גולת הכותרת בהתמודדות הזאת.

לדרו בריס דווקא לא היה משחק מדהים. הוא רשם 311 יארד באחוזים טובים, 19 מ-26, אבל נחטף פעמיים וסיים ללא טאצ'דאון, אלא שלשורה הסטטיסטית הזאת הייתה משמעות - בריס הפך לשחקן הראשון ב-NFL שחוצה את ה-80 אלף יארד במסירה.

במשחק עצמו בריס פינה את הבמה לאלווין קמארה. הרץ של הסיינטס חרך את המגרש, ובמיוחד את הרדזון. הוא רשם 155 יארד בריצה, וליארדים הללו הייתה משמעות עצומה. קמארה חדר לא פחות משש פעמים לאנדזון והפך לשחקן הראשון ב-NFL שעושה זאת מאז ארני נוורס ב-1929. הטאצ'דאון השביעי של הסיינטס הושג אף הוא בריצה מיארד אחד, אבל במקרה הזה מי שהגיח היה הקוורטרבק המחליף טייסום היל.

גם גייל סיירס (שיקגו, 1965) ודאב ג'ונס (קליבלנד, 1951) רשמו שישה טאצ'דאונים במשחק אחד, אולם לא כולם היו בריצה.

הווייקינגס, בעונה לא טובה, הסתפקו ב-283 יארד של קירק קאזינס, שסיים עם שלושה טאצ'דאונים, שניים מהם לידיו של אירב סמית'. 89 יארד וטאצ'דאון לאדם תילן באוויר.

המחזור ימשיך הלילה עם שני משחקים נוספים. טמפה ביי תארח את דטרויט כשניצחון יבטיח לה סופית מקום בפלייאוף, ואריזונה תעשה צעד גדול לינואר אם תנצח את סן פרנסיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully