וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים הודתה: הפנדל שניתן למכבי תל אביב היה שגוי

"לא בוצעה עבירה ובוודאי שאין מדובר במקרה המצדיק התערבות", הודו בוועדת המקצועית על הפנדל שקיבלה האלופה בדקה ה-98 מול קרית שמונה

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים הודתה הערב (שישי) כי שניר לוי טעה כשאישר פנדל דרמטי לזכות מכבי תל אביב מול עירוני קרית שמונה. מתן חוזז ספק-הופל ברחבה על ידי אמיר בן שמעון, ובסיוע שופט ה-VAR דניאל בר נתן הוחלט להעניק לאלופה פנדל אותו כבש דן ביטון בדקה ה-98, כדי לקבוע 0:1. "בתוספת הזמן של המשחק היה על שופט המסך להימנע מלהמליץ לשופט לבחון בעיטת עונשין לזכות תל אביב", אמרו בוועדה, "לא בוצעה עבירה ובוודאי שאין מדובר במקרה המצדיק התערבות".

על השער שכבשו הצהובים, ונפסל בטענת נבדל, נכתב: "בדקה ה-89 אבחן נכונה שופט המסך שמבקיע השער היה בעמדת נבדל ודיווח לשופט לבטל את השער לזכות תל אביב מכיוון שהאירוע הינו עובדתי ולא דורש פרשנות, השופט אינו נדרש לבחנו על גבי המסך".

"בהתייחס לסוגיית נחיצות שיפוט המסך, הרי שכאמור בשני המחזורים הנדונים ובכלל, שיפוט המסך הביא למספר לא מבוטל של החלטות מוצדקות ותיקן את החלטות צוות השיפוט במגרש, לרבות בדקות קריטיות ובתוצאות מכריעות", טענו בוועדה. "מספר ההחלטות הנכונות והמוצדקות שהתקבלו בעזרת שיפוט המסך גבוה לאין שיעור ממספר ההחלטות השגויות".

מתן חוזז, טל בן חיים, שחקני מכבי תל אביב. ., אריאל שלום
נהנה מההפקר. חוזז עם בן חיים/אריאל שלום, .

אשר לביטול הפנדל הדרמטי לזכות בני סכנין מול הפועל תל אביב נכתב: "בתוספת הזמן של המשחק אבחן נכונה שופט המסך שלא התבצעה עבירה ברחבה והמליץ לשופט לבחון ביטול בעיטת העונשין לזכות סכנין. מדובר בתפיסה מינורית ורגעית, שלא השפיעה על יכולת השחקן התוקף לשחק בכדור. השופט, לאחר בחינת האירוע על גבי המסך, ביטל בהתאם בעיטת העונשין והכרטיס הצהוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully