וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום גמרים של למעלה משלוש שעות: ישי עוליאל ולינה גלושקו זכו באליפות ישראל

עבור שניהם מדובר בזכייה ראשונה בקריירה בטורניר: עוליאל ניצח 6:7, 6:4, 3:6 את חברו לנבחרת הדייויס, עידן לשם, גלושקו גברה על אלופת השנה שעברה שלי ברזניאקי 6:3, 1:6, 5:7

ישי עוליאל, לינה גלושקו. אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס, אתר רשמי
מברוק. עוליאל וגלושקו/אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין, איגוד הטניס

ישי עוליאל ולינה גלושקו זכו היום (שישי) באליפות ישראל בטניס לשנת 2020 שהסתיימה ברעננה, לאחר יום ארוך עם שני משחקי גמר שארכו כשלוש שעות כל אחד.

עוליאל זכה בפעם הראשונה בקריירה בתואר לאחר שניצח 6:7, 6:4, 3:6 את חברו לנבחרת הדייויס, עידן לשם, עבורו היה זה הפסד שני בגמר. "זו הרגשה מעולה אני שמח מאוד שזכיתי בתואר הזה, עבורי זה מאוד משמעותי ואני מקווה מאוד להמשיך לשחק טוב", אמר האלוף. "זה היה גמר טוב, עידן הגיש טוב לאורך כל המשחק והיה לי מאוד קשה לשבור אותו, הוא שיחק טוב. היה משחק מאוד קשה, אבל בסופו של דבר הצלחתי לנצח".

גם גלושקו זכתה בפעם הראשונה בקריירה שלה, אחרי 6:3, 1:6, 5:7 על שלי ברזניאק, אלופת ישראל אשתקד. "אני מאוד שמחה לזכות בפעם הראשונה באליפות ישראל לבוגרות, זו עוד אבן דרך מבחינתי במהלך הקריירה שלי", אמרה. "זה רגע מיוחד - אחותי יוליה זכתה לפני תשע שנים בפעם הראשונה באליפות ישראל ואני הולכת בעקבותיה. היה משחק מאוד קשה, שלי ברזניאק שיחקה מעולה, אני לא שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי וזה היה גמר אמיתי של שלוש שעות - נתתי הכול וזה השתלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully