וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודריגו ייעדר כשלושה חודשים, רק ארבעה שחקני ריאל מדריד היו כשירים כל העונה

שחקן הכנף בן ה-19 נפצע בניצחון על חטאפה, וסובל מפגיעה לא פשוטה בשריר הירך האחורי. בספרד שרטטו כמה חמורה מכת הפציעות העונה

תקציר: צפו בכל שערי ארלינג הולאנד מ-13 המחזורים הראשונים בבונדסליגה/ספורט 1

חדשות רעות לריאל מדריד: רודריגו שנפצע בניצחון 0:2 על חטאפה ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים. שחקן הכנף סובל מפציעה בשרירך הירך האחורי, שנגרמה כאשר ניסה להגיע לכדור אבוד ונחת לא טוב על הדשא. שחקן הכנף בן ה-19 הוחלף תוך שהוא ממרר בבכי על אלונקה, ובעוד ריאל מדריד לא הודיעה את משך ההיעדרות המדויק, ב"מארקה" וב"אס" העריכו שישוב רק לקראת סוף מרץ 2021.

בשבועות האחרונים הצליח רודריגו לפלס את דרכו בחזרה להרכב של זינדין זידאן, וכעת מאמן האלופה יצטרך למצוא פתרונות. אדן הזאר חזר לאחרונה לאימונים מלאים ועשוי לתפוס את מקומו של הברזילאי, כשגם ויניסיוס, לוקאס ואסקס ומרקו אסנסיו עשויים "להרוויח" עוד דקות משחק עקב החדשות האחרונות.

בין המשחקים הבולטים שעתיד רודריגו להחמיץ ניתן למצוא את המפגשים עם אטאלנטה בשמינית גמר ליגת האלופות, כמו גם את הדרבי מול אתלטיקו מדריד בשבוע הראשון של מרץ.

בספרד בדקו ומצאו שרק ארבעה מתוך 24 שחקני הסגל הבכיר של ריאל מדריד היו כשירים לכל אחד המשחקים ועמדו לרשות זינדין זידאן בסגל, ושניים מהם הם שוערים - טיבו קורטואה ואנדרי לונין. השניים האחרים הם שחקני ההגנה הצרפתים רפאל וראן ופרלאן מנדי. מבין הפצועים, מי שסבל מהכי הרבה חוסר מזל עד כה הוא אדן הזאר, שנפצע בשני מקרים שונים ואף נדבק בקורונה. שחקנים נוספים שנעדרו עקב הנגיף הם לוקה יוביץ', אדר מיליטאו וקאסמירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully