וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותלו האנטר, כריס ג'ונס וטיילר דורסי מחוץ לסגל לגמר גביע ווינר

25.12.2020 / 19:13

התואר הראשון לעונת 2020/21 יחולק בדרייב אין (שבת, 21:00, ספורט 5): מכבי תל אביב תנסה לנקום בהפועל חולון על ההפסד לפני מספר שבועות

התואר הראשון לעונת 2020/21 יחולק מחר (שבת, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) בתום גמר גביע ווינר בו יפגשו מכבי תל אביב והפועל חולון. הצהובים זכו במפעל שבע פעמים ואילו חולון הופיעה בגמר פעמיים אך מעולם לא הצליחה להניף את התואר.

מכבי תל אביב מגיעה למשחק ארבעה ימים אחרי הניצחון החשוב על פנאתינייקוס ביורוליג שהמשיך את המגמה החיובית של הקבוצה. בקבוצה יודעים שהשבוע הנוכחי נחשב לנוח מבחינת עומס משחקים, ובצוות המקצועי צפויים לשחק עם חמשת הזרים הטובים והמתאימים ביותר, מבלי מחשבה על מנוחה לשחקנים כאלה ואחרים. בקבוצה מאמינים כי השחקנים יבואו להתמודדות עם גישה של משחק על תואר, ויזכו להניף את התואר לראשונה מאז שנת 2017. אותלו האנטר, כריס ג'ונס וטיילר דורסי נותרו מחוץ לסגל.

"אנחנו משחקים נגד קבוצה שהתמודדנו איתה לפני מספר שבועות. הם מכירים אותנו ואנחנו מכירים אותם. אנחנו חייבים להיות מרוכזים ולשחק לפי תוכנית המשחק שלנו", אמר יאניס ספרופולוס לקראת המשחק.

מנגד בהפועל חולון מספרים על התרגשות לקראת ההתמודדות. אחרי הניצחון הלא פשוט על הפועל חיפה באמצע השבוע, הניצחון השמיני ברציפות של הסגולים, מאמינים בקבוצה כי הם מגיעים במומנטום הנכון כדי לנצח את מכבי תל אביב בפעם השנייה העונה. בקבוצה מצפים ליכולת טובה יותר ממכבי תל אביב ממה שהיא הציגה לפני מספר שבועות, ומקווים כי העובדה שיוכלו לרשום להתמודדות חמישה זרים תעזור להם בהתמודדות הלא פשוטה.

שחקן הפועל חולון יוגב אוחיון מול שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
עוד ניצחון בדרך? אוחיון מול זוסמן/דני מרון

"המשחק מול מכבי תל אביב הוא אתגר גדול עבור המועדון שלנו, מכיוון שיש לנו אפשרות להוסיף עוד תואר אחד להיסטוריה של הפועל חולון", אמר סטפנוס דדאס לקראת המשחק, "אני זוכר את היום הראשון שבו נכנסתי למשרדים של המועדון בהיכל והדבר הראשון ששמתי לב אליו הם התמונות והגביעים בהם זכה המועדון, וזה מבחינתי מה שנתן לי את המוטיבציה מההתחלה להוסיף עוד רגעי זיכרון ותארים למועדון היקר הזה. אנחנו מגיעים בכושר נהדר, פיזית ומנטלית, נעלה לשחק גם למען האוהדים שלנו שכל כך חסרים לנו, ואני בטוח שניתן קרב נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully