וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלפון לראשי הקבוצות: "עובדים על חיסון לשחקנים ואף לאפשר את החזרת האוהדים למגרשים"

25.12.2020 / 9:31

יו"ר המנהלת הזהיר ש"חריגה מהנהלים תוביל לסנקציות כבדות", אך פיזר אופטימיות זהירה: "עובדים על תוכנית שתאפשר לנו לסיים את העונה"

תקציר: הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים 1:1/ספורט 1

ישראל נמצאת בפני סגר קורונה שלישי, אך אחרי מאמצים של חילי טרופר שר הספורט הוחלט שליגות הכדורגל המקצועניות בישראל יוחרגו מהסגר, ויימשכו כסדרן גם במהלכו.

היום (שישי) ארז כלפון יו"ר מנהלת הליגה שלח מכתב לקבוצות שבו הוא דרש מהן לנקוט בכל אמצעי הזהירות. במכתב נכתב כי: "במהלך השבועות האחרונים פעלו הח"מ וצוות המנהלת לילות כימים, על מנת לאפשר את המשך פעילות הליגות המקצועניות אל מול כלל הגורמים המעורבים. עד להודעה חדשה, כמויות האנשים הרשאים להכנס לאצטדיון ביום המשחק, קרי - חברי ההנהלה ועובדי הקבוצות תצומצם למינימום האפשרי הנדרש לניהול המשחק וזאת על מנת שנוכל להמשיך ולקיים את
המשחקים".

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
בקרוב נראה שוב מחזות כאלו? אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

עוד נכתב כי: "בהמשך להתחייבותנו לאנשי משרד הבריאות, כל חריגה מנהלים אלו לרבות כניסת אנשים שאינם מורשים למגרשים, אי עטיית מסיכות ושמירת ריחוק חברתי כמו גם הפרה של כללי הבידוד הביתי המחמיר של השחקנים ואנשי הצוות תוביל לסנקציות כבדות ולהפחתה מיידית של כספי תמריץ הקורונה. הפרות אלו אף עשויות לגרום להפסקת המשחקים ולמשמעויות הרסניות במישור הספורטיבי והכלכלי".

כלפון סיים את המכתב בנימה אופטימית לגבי האפשרות שהעונה תגיע לסיומה, אפילו עם קהל: "במקביל, אנו עובדים ללא הרף על תוכניות שיאפשרו לנו להבטיח כי נוכל לסיים את העונה בין היתר, באמצעות חיסון השחקנים והצוותים המקצועיים וזאת בתיאום עם רופאי הקבוצות ואף לאפשר את החזרת האוהדים למגרשים באופן מדורג ובטוח בתיאום עם משרד הבריאות. אנו מקווים כי מדינת ישראל תצא מהסגר הזה מחוזקת, באופן אשר יקרב אותנו לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully