וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.12: יובנטוס בעקבות רודריגו דה פול, מרסל זאביצר יימכר לטוטנהאם?

פירלו לוטש עיניים לכוכב אודינזה, מוריניו ינסה לרכוש את קשר ר.ב. לייפציג. פפ שוב מביע עניין בטגליאפיקו, מאבק אחר מארטן דה רון

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

שמועות

* על פי דיווחים בגרמניה, ז'וזה מוריניו ינסה לצרף לטוטנהאם את מרסל זאביצר, כוכב ר.ב. לייפציג שמוערך בכ-45 מיליון ליש"ט.

* באיטליה טוענים: אנדראה פירלו אותת לראשי יובנטוס שירצה לצרף בינואר את קשרה ההתקפי של אודינזה ונבחרת ארגנטינה רודריגו דה פול.

* מארטן דה רון מאטאלנטה הוא אחד הקשרים המבוקשים ביותר ביבשת כרגע. על פי דיווחים, רשימת המחזרות אחריו כוללת בין היתר את ברצלונה, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם.

* שלא בפעם הראשונה, שמו של ניקולאס טגליאפיקו עלה כמועמד לחזק את מנצ'סטר סיטי.

* מנצ'סטר יונייטד לא ויתרה לגמרי על ג'יידון סאנצ'ו, ולפי "טלגרף" תפנה פעם נוספת לבורוסיה דורטמונד עם תום העונה.

* פיטוריו של תומאס טוכל יעלו לפריז סן ז'רמן 6 מיליון יורו. האלופה הצרפתית עובדת עכשיו מול עורכי דינו של מאוריסיו פוצ'טינו כדי לסגור את הפרטים מולם ואז יודיעו עליו כמאמן החדש.

* ב"סקיי ספורט איטליה" מדווחים שארלינג הולאנד, הסקורר הנורבגי של דורטמונד, נמצא בראש רשימת הרכש של צ'לסי לעונה הבאה.

* לוריס קאריוס פשוט לא מצליח לחזור לעצמו מאז אותו גמר ליגת אלופות ב-2018. אוניון ברלין, אליה השוער מושאל מליברפול, רוצה לקצר את ההתקשרות עמו ולשחררו בינואר. אם וכאשר זה יקרה, קאריוס יחזור לאלופת אנגליה.

* לוקה יוביץ' עשוי לחזור לאיינטרכט פרנקפורט בהשאלה מריאל מדריד, כך על פי "קיקר". הגרמנים מכרו את באס דוסט לברוז' ורוצים חלוץ חדש, ולכן נשקלת פנייה למועדון אליו הם מכרו את הסרבי.

* ברצלונה לא תצרף את שקודראן מוסטפי. סוכנו הצהיר באמצע השבוע שהוא יגיע להיפגש עם ראשי המועדון הקטלאני, אבל שם הבהירו באופן חד משמעי שאין בכוונתם להחתים את בלם ארסנל.

שחקן איינטרכט פרנקפורט לוקה יוביץ'. GettyImages
יחזור לגרמניה? יוביץ' במדי פרנקפורט/GettyImages

* סבסטיאן האלר צפוי לעזוב את ווסטהאם בחלון ההעברות הנוכחי או בקיץ כשהכיוון הוא ככל הנראה גרמניה. החלוץ הצרפתי בן ה-26, שמשחק בנבחרת חוף השנהב, זוכה לעניין מצד ארבע קבוצות בונדסליגה והפטישים מצפים לקבל תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* חטאפה בעקבות שחקני ריאל מדריד וברצלונה, קרלס אלניה וטאפה קובו. הראשון כלל לא מקבל דקות אצל רונאלד קומאן, השני לא מרוצה בוויאריאל אליה הוא מושאל וחטאפה עשויה להוות פתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully