וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל נוף הגליל ניצחה את בית"ר תל אביב בת ים 0:2 וברחה בפסגה

לימה ופלג כבשו למוליכה, הפועל ירושלים אמרה תודה ועלתה למקום השני בזכות 0:3 על הפועל איכסל. מהפכים לראשל"צ ורעננה

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 1:0/ספורט 1

המחזור ה-16 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) במלואו עם שמונה משחקים, כשבמוקד ניצחה הפועל נוף הגליל המוליכה 0:2 את סגנית המוליכה ערב המחזור בית"ר תל אביב בת ים. הפועל ירושלים טיפסה למקום השני עם 0:3 על הפועל איכסל, הפועל ראשון לציון חזרה למהפך גדול ב-2:3 על הפועל כפר שלם האחרונה ומהפך סיפקה גם הפועל רעננה, שגברה על אום אל פאחם 1:2.

שחקני  הפועל נוף הגליל חוגגים עם מתאוס לימה. אודי ציטיאט
ניצחון חשוב. בית"ר תל אביב בת ים חוגגת/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל נוף הגליל 2:0

ניצחון גדול לירון הוכנבוים ושחקניו, שפתחו פער של שבע נקודות ממי שהיתה סגניתה ערב המחזור. מתיאס לימה נגח פנימה כדור קרן בדקה ה-40, מתן פלג הכפיל (67) וקבע משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד לנוף הגליל. עבור המארחת שאיבדה את המקום השני זהו הפסד ראשון אחרי שישה משחקים רצופים בכל המסגרות.

שחקן  הפועל נוף הגליל מתאוס לימה. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
נגיחה מדויקת. לימה/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

הפועל ירושלים - הפועל איכסל 0:3

הירושלמים לא הפסידו כבר שמונה משחקים רצופים, וכעת הם מוצאים עצמם במקום השני בטבלה. המארחת פתחה היטב, כשלידור נקשרי העלה אותה ליתרון בדקה ה-35. עידן שמש הכפיל ממש עם פתיחת המחצית השנייה, גוני נאור הוסיף (87) ומשם איכסל, שקטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון מול רמת השרון במחזור שעבר, כמובן כבר לא חזרה, במשחק בו היתה יכולה לעלות בעצמה למקום השני בטבלה.

אמיר לביא שחקן הפועל איכסל. לילך וייס רוזנברג
אכזבה ללביא ואיכסל/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - הפועל עכו 0:0

רצף הניצחונות של עכו נעצר על שלושה בכל המסגרות, אחרי 0:0 חלש. עבור המארחת זהו תיקו שני ברציפות ושביעי העונה - קצת פחות ממלכת הליגה עכו, שרושמת משחק תשיעי העונה בו היא לא מנצחת ולא מפסידה.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים עם מוחמד במבה. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
מהפך גדול של הכתומים/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל ראשון לציון - הפועל כפר שלם 2:3

ניצחון שלישי ברציפות להפועל ראשון לציון בכל המסגרות, ואיזה ניצחון מתוק זה היה. איאד חאג' העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-21, ליאור קצב השווה עבור הכתומים (35) אך מייקל אולהה השיב את היתרון לכפר שלם מהנקודה הלבנה (43). גמור? לא אם שואלים את רועי זריהן (62) ואורי זוהר (76) שהפכו. נועלת הטבלה כפר שלם עם הפסד ליגה שישי ברציפות.

שחקני הפועל עפולה. קובי אליהו
עפולה על הסוס/קובי אליהו

הפועל עפולה - הפועל פתח תקוה 0:1

המומנטום של המארחת נמשך עם ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים, וכעת היא משיגה קצת אוויר לנשימה. קשה להגיד דברים דומים על המלאבסים, שמפסידים בפעם השלישית בארבעת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות ונותרים בתחתית הבוערת. יצחק דנן כבש את השער היחיד במשחק (30).

עוסמאן מרונג שחקן הפועל רעננה לפני עידו דוידוב שחקן הפועל אום אל פאחם. דני מרון
שותף לקאמבק. מרונג מול דוידוב/דני מרון

הפועל אום אל פאחם - הפועל רעננה 2:1

היורדת מליגת העל אולי מתאוששת, אחרי שלושה הפסדים בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. יונס ג'בארין כבש בפנדל (50), אך אוסמאן מרונג (82) וגיא כהן (87) השלימו מהפך מאוחר וקטעו רצף המשחקים ללא הפסד של המארחת על חמישה.

אורי גוטמן מאמן סקציה נס ציונה. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
חזר לנצח. גוטמן/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

אחי נצרת - סקציה נס ציונה 1:0

הקבוצה של אורי גוטמן הפסידה 1:0 מאכזב מאוד להפועל ניר רמת השרון במשחק הקודם שלה וכעת הצליחה להתאושש. וואליד דרוויש כבש (44) את השער היחיד במשחק.

הפועל ניר רמת השרון - מ.ס. כפר קאסם 0:1

המארחת הפסידה 3:1 להפועל איכסל במחזור האחרון וכך נקטע לה רצף של שני ניצחונות, כעת היא חזרה לתלם בזכות פנדל מדויק של ים כהן (34).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully