וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוצ'טינו יחתום לעונה וחצי", עלי ואריקסן יחברו אליו בפריז סן ז'רמן?

אחרי פיטוריו של טוכל, בצרפת מתכוננים להכרזה על המאמן הארגנטינאי ומעריכים שאחד משני הקשרים יגיע. וגם: המרוויחות הגדולות

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

תומאס טוכל? הוא כבר שייך להיסטוריה. אחרי שבפריז סן ז'רמן הודיעו היום (חמישי) במפתיע על פיטוריו של המאמן הגרמני, בצרפת כבר החלו לעסוק במי שצפוי להחליפו על הקווים בעיר האורות, מאוריסיו פוצ'טינו הארגנטינאי.

על פי דיווחים ב-Canal +, הודעה רשמית על מינויו של פוצ'טינו צפויה לצאת בזמן הקרוב והוא יחתום על חוזה לעונה וחצי עם אופציה לעונה נוספת.

בתקשורת המקומית כבר נערכים ליום שאחרי הצטרפותו של המאמן, ומנסים להעריך אילו שחקנים חדשים יצרף לקבוצה כבר בינואר הקרוב. "דלה עלי מזכיר מאוד את רונאלדיניו, הוא שחקן מאוד מיוחד", אמר פוצ'טינו על הקשר ששיחק תחתיו בטוטנהאם לפני מספר שבועות.

בנוסף, בתקשורת הצרפתית מעריכים שהארגנטינאי ינסה לצרף לפריז סן ז'רמן את הקשר הדני כריסטיאן אריקסן שצפוי לעזוב את אינטר. בין השניים שררו יחסים נהדרים עת היו יחדיו בווייט הארט ליין. אריקסן רשם 255 הופעות במשך שש עונות תחת פוצ'טינו בטוטנהאם, וסיכוי לא רע שהשניים ישובו לשתף פעולה גם בבירת צרפת.

מי שבוודאי מרוצות מהזעזוע אצל האלופה הן ליון וליל, שמקדימות אותה בטבלה בנקודה. "מדובר בהזדמנות אדירה עבור ליון וליל, הן יכולות לנצל את חילופי המאמנים כדי לנסות ולזכות בתואר האליפות ולהפסיק את השליטה של הקבוצה מהבירה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully