וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגן בנדר ברשימת מאכזבי הסיבוב ביורוליג: "נשאר אותו שחקן בוסרי"

הקרואטים של מכבי תל אביב "כיכבו" במצעד של "יורוהופס": "בנדר לא ברמה הנדרשת, ז'יז'יץ' לא עומד בציפיות". אמארה סטודמאייר חושף: הדילמה בין מכבי תל אביב לברוקלין נטס

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

עונת היורוליג הסדירה קרובה לנקודת האמצע, וביבשת כבר החלו עם סיכומי ביניים. ב"יורוהופס" פרסמו היום (חמישי) את רשימת השחקנים המאכזבים של הסיבוב הראשון, בה "מככב" נציג מכבי תל אביב דראגן בנדר.

"השנים עברו, אבל דראגן בנדר נראה השנה בדיוק כמו השחקן הצעיר והבוסרי שהיה לפני שעזב את מכבי תל אביב ל-NBA", ציינו. "הוא מעולם לא הראה שהוא שחקן יורוליג לגיטימי, אבל הגורל החזיק אותו לאותה קבוצה שעזב חמש שנים קודם לכן. אבל מה השתנה בזמן הזה? מסתבר שלא הרבה. בנדר הוסיף מסת שריר וקצת גבה, אבל זה הכול. מקצועית, הוא נשאר אותו שחקן בוסרי שהיה בגיל 18".

בכתבה צוין ש"ברוב המקרים, כששחקן חוזר מה-NBA לאירופה הוא מתקבל בהתרגשות ובחיבה. במקרה של אוהדי מכבי תל אביב, אי אפשר שלא להבין את האנטגוניזם שבנדר מייצר אצלם. ברוב המשחקים הוא נראה רחוק מהרמה הנדרשת ביורוליג, ולמרות שבשבועות האחרונים הוא במגמת שיפור, זה עדיין לא זה. יכול להיות שבנדר הוא לא הגורם העיקרי לפתיחת העונה החלשה של הצהובים, אבל כשהוא על המגרש, רוב הזמן הם נראים רע".

לקינוח, הוסיף הכותב ציון לגנאי גם לאנטה ז'יז'יץ', הקרואטי השני של הצהובים, שגם הוא עדיין מתקשה להטביע חותם. "ז'יז'יץ' הוא השחקן הכי מאכזב במכבי תל אביב אחרי בנדר. הוא רחוק מלעמוד בציפיות ולהצדיק את החוזה הגדול שקיבל. גם הוא כמו בנדר הגיע מה-NBA, אבל לא מלהיב".

דראגן בנדר, מכבי תל אביב. דני מרון
גם השיפור במשחקים האחרונים לא תיקן את הרושם. בנדר/דני מרון

* עוד במכבי תל אביב: אמארה סטודמאייר חושף שהתלבט ארוכות אם להיענות להצעה של הצהובים לשחק עונה נוספת, או להצטרף לצוות האימון של סטיב נאש בברוקלין נטס. "אף פעם לא אהבתי את הטייטל הזה, 'מאמן'", סיפר סטודמאייר ל"ניו יורק טיימס". "התואר הזה לא הלהיב אותי, ולמען האמת הוא עדיין לא מלהיב אותי. אני עדיין צעיר מאוד ומרגיש שאני מסוגל להמשיך לשחק".

תפקידו הרשמי של סטודמאייר הוא עוזר פיתוח שחקנים, אבל הוא מקבל סמכויות נרחבות יותר ומשתתף בין היתר בישיבות הנהלה. "יש לו גישה מלאה לכל מה שהוא רוצה. אנחנו דוחפים אותו להיות הכי מעורב שהוא יכול להיות", סיפר נאש, שזוכר לסטודמאייר חסד מהימים בהם כיכבו יחד בפיניקס.

כך או כך, סטודמאייר נזכר בערגה בתקופה שלו בישראל. "תקופה מדהימה. בישראל הפכתי לאיש בוגר יותר ושלם יותר. זו הייתה חוויה יוצאת מהכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully