וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריז סן ז'רמן פיטרה את תומאס טוכל, מאוריסיו פוצ'טינו המועמד המוביל להחליפו

בגרמניה טוענים שהמאמן קיבל הודעה על סיום תפקידו מהמנהל המקצועי לאונרדו, למורת רוחם של השחקנים: "הם המומים וזועמים, זו התאבדות מצד פ.ס.ז'". הארגנטינאי ימונה במקומו?

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

זעזוע בפריז סן ז'רמן, רגע לפני חג המולד. ב"בילד" הגרמני דווח היום (חמישי) כי מועדון הפאר הצרפתי הודיע לתומאס טוכל, מאמן הקבוצה בשנתיים האחרונות, על סיום תפקידו.

אם טוכל אכן יעזוב את פ.ס.ז', הוא יעשה זאת כשהקבוצה מדורגת במקום השלישי בלבד בליגה הצרפתית, במרחק של נקודה מליל וליון שחולקות את המקום הראשון עם אותו מספר נקודות. כמו כן, הוא לא יזכה לנהל את משחקי שמינית גמר ליגת האלופות מול ברצלונה בפברואר.

בצרפת טוענים שהמועמד המוביל להחליפו בתפקיד הוא המאמן הארגנטינאי מאוריסיו פוצ'טינו, שלא אימן למעלה משנה אחרי שפוטר מטוטנהאם בנובמבר אשתקד. פוצ'טינו בן ה-48, שאימן גם את אספניול וסאות'המפטון, שיחק בפ.ס.ז' בעונות 2001-2003.

תומאס טוכל מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
קיבל "מתנה" לחג המולד. טוכל/רויטרס

בחודשים האחרונים הגיעה המתיחות בין טוכל לבין בכירים בהנהלת פ.ס.ז' לשיאים חדשים. המאמן הגרמני הצהיר לא אחת על רצונו לחזק את הקבוצה, בזמן שהמנהל המקצועי לאונרדו גינה את התבטאויותיו שוב ושוב, ואף איים לקנוס אותו.

לפי דיווחים בצרפת, טוכל אהוד מאוד בחדר ההלבשה של פ.ס.ז', ולכן אם הזעזוע אכן יקרה, "השחקנים יהיו המומים וכעוסים".

טוכל בן ה-47 הגיע לקבוצה מעיר האורות במאי 2018, אחרי שנתיים מוצלחות בבורוסיה דורטמונד. מיד בעונתו הראשונה זכה עם הפריזאים באליפות, ושמר על התואר גם בעונה שלאחר מכן. הוא הוסיף גם זכיות בגביע הצרפתי (2019/20), בגביע הליגה (2019/20) ובנוסף הגיע עם פריז סן ז'רמן עד לגמר ליגת האלופות בעונה שעברה. את קריירת האימון שלו החל ב-2007 בקבוצת המילואים של אוגסבורג, ממנה עבר בחלוף עונה אחת בלבד לאמן את מיינץ, איתה רשם הצלחה אדירה שזיכתה אותו בחוזה בדורטמונד, בשורותיה חתם כמחליפו של יורגן קלופ ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully