וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקגרגור הבא בתור? היוטיובר שהשפיל את נייט רובינסון יתאגרף בלוחם MMA

ג'ייק פול, שהביס בנוקאאוט את שחקן ה-NBA לשעבר, יפגוש את בן אסקרן לקרב אגרוף ב-28 במרץ: "אני הולך להרוויח המון כסף כדי לפרק לחתיכות בחור שמתחזה לספורטאי"

צפו נייט רובינסון חוטף נוקאאוט בקרב האיגרוף הראשון שלו/ספורט 1

התראות באינסטגרם, בפייסבוק, בטיק טוק ואינספור הודעות ושיחות טלפון. אלו פחות או יותר הדברים שמילאו את היום של ג'ייק פול אחרי שניצח את שחקן ה-NBA לשעבר, נייט רובינסון, בנוקאאוט מרשים בקרב האגרוף שנערך בין השניים בסוף נובמבר. לאחר אותו ניצחון מרשים קיבל היוטיובר עשרות, אם לא מאות הזמנות מלוחמי MMA ומתאגרפים (כולל, לפחות על פי דיווחים, קונור מקגרגור), והלילה (בין רביעי) לחמישי נראה שפול סוף סוף בחר לעצמו את היריב הבא: לוחם ה-MMA המעוטר בן אסקרן, שצפוי לפגוש אותו בזירת האגרוף ב-28 במרץ.

"מר ג'ייק פול, אשמח לפגוש אותך בזירה", אמר אסקרן. "אני יודע שהכרזת שאתה רוצה להילחם בי אחרי שניצחת את נייט רובינסון הבטלן ועכשיו זה יקרה. עבורי זו החלטה קלה. אני הולך להרוויח המון כסף כדי לפרק לחתיכות בחור שמתחזה לספורטאי. אתה אולי חושב שאני לא מתאגרף כשרוני, אבל אם לומר את האמת, אין צורך ביכולות גבוהות כדי לנצח אותך", הוסיף אסקרן, שנחשב ללוחם MMA המתמחה בהיאבקות ובלחימה על הקרקע.

"אני ספורטאי ברמה עולמית", המשיך אסקרן. "זכיתי בתארים ב-NCAA בהיאבקות והייתי באולימפיאדה. זכיתי בחגורות אליפות בכמה ארגוני MMA ומצחיק אותי נורא שהפכת את עצמך ללוחם ושאתה חושב שאתה קשוח. מדהים לראות שניצחון על מתאגרף שמעולם לא היה בזירה הרים לך את מצב הרוח. אני מתכוון לפרק לך את הצורה במרץ".

אסקרן נחשב לאחד המתאבקים הגדולים בארצות הברית בשנים האחרונות, אחרי שזכה באינספור תארים במכללות. משם פיתח קריירת MMA מרשימה; הוא נלחם בארגונים הגדולים בעולם - UFC ובלאטור, עד שהודיע על פרישה מהענף ב-2019, אחרי שהכריז כי נגמר לו החשק להילחם.

באופן די מדהים, פול - שרשם עד עתה שני קרבות מקצוענים בקריירה - פייבוריט בחלק גדול מסוכנויות ההימורים, אך הדבר צפוי להשתנות ככל שמועד הקרב יתקרב. הדבר נובע מכך שאסקרן ידוע יותר ביכולות ההיאבקות שלו ופחות ביכולות אגרוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully