וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי עירוני רמת גן ניצחה 80:84 בדרבי

העולה החדשה גברה על הפועל רמת גן/גבעתיים בחוץ. גיל אמיתי (17 ו-10 ריב') הוביל את רמת השרון ל-78:83 על הוד השרון וסמארדו סמואלס (25)

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 74:88/ספורט 1

שלושה משחקים נערכו הערב (רביעי) במסגרת המחזור ה-11 בליגה הלאומית. במוקד עמד הדרבי בו ניצחה מכבי עירוני רמת גן 80:84 בחוץ את הפועל רמת גן/גבעתיים. גיל אמיתי כמעט סיים עם טריפל דאבל בניצחון א.ס רמת השרון 78:83 על הוד השרון. אליצור נתניה גברה על אליצור יבנה 65:69.

גיל אמיתי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
משחק נהדר שלו עבור רמת השרון. אמיתי/ברני ארדוב

הפועל רמת גן/גבעתיים - מכבי עירוני רמת גן 84:80

הדרבי של רמת גן הבטיח וגם קיים. המארחת פתחה חזק את המשחק וקלעה 30 נקודות ברבע הראשון, אך העולה החדשה השתלטה על המשחק וניצחה בכל אחד משלושת הרבעים הבאים. ריקי טאראט (21 ו-6 ריבאונדים) הוליך את קלעי המנצחת כשדלאוון גרהאם ושחר עמיר מוסיפים 14 כ"א. בצד השני, מייק הולטון בלט עם 28 נקודות אך זה לא הספיק לקבוצה של מתן חרוש.

אליצור נתניה - אליצור יבנה 65:69

הקבוצה מעיר היהלומים פיגרה ב-15 הפרש בירידה להפסקת המחצית, אך לרבע השלישי והרביעי עלו אחרת לגמרי, כשברבע המכריע התפוצצה המארחת עם 9:24 על יבנה בדרך לניצחון שני העונה, ונתניה שמה מאחוריה את ההדחה מהגביע. איתי מושקוביץ' (20) וברייס וושינגטון (19) הוליכו את המנצחת.

מכבי הוד השרון - א.ס רמת השרון 83:78

מאז מחזור הפתיחה, א.ס רמת השרון לא ניצחה. הערב זה סוף סוף קרה. הקבוצה של גיא קנטור התגברה על הופעת בכורה טובה של סמארדו סמואלס (25 נקודות), ויצאה עם ניצחון יקר. גיל אמיתי סיפק משחק נהדר עם 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, כשג'קוואן לואיס הוביל את האורחים עם 24 נקודות. סמואלס, בעל עבר עשיר ביורוליג, עשה הרבה צרות בצבע, אלא שמנגד היה לרמת השרון את לואיס ואמיתי שהמשיכו להוביל אותה ושמרו על היתרון. גם במחצית השנייה המקומיים לא הצליחו להתקרב ובכל פעם שניסו לחזור למשחק, פגשו בקבוצה עיקשת שרצתה את הניצחון וגם השיגה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully