וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחביב? לכבוש שערים. צפו בכל הכיבושים של לבנדובסקי והולאנד העונה

החלוץ הפולני כבש 17 שערים ב-12 הופעות, הנורבגי הפציץ 10 פעמים בשמונה משחקים. צפו בכל השערים שהשניים כבשו עד כה

תקציר: כל שערי רוברט לבנדובסקי מ-13 מחזורי הבונדסליגה הראשונים/ספורט 1

אחרי 13 מחזורי בונדסליגה אפשר שוב לקבוע שגם העונה זו העונה של רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני, שנבחר בשבוע שעבר לשחקן השנה בעולם ברוב גדול על ידי פיפ"א, רשם 12 הופעות העונה בליגה, מתוכן 11 בהרכב, וכבש לא פחות מ-17 שערים.

צפו בכל שערי ארלינג הולאנד ב-13 המחזורים הראשונים

תקציר: צפו בכל שערי ארלינג הולאנד מ-13 המחזורים הראשונים בבונדסליגה/ספורט 1

זה התחיל עם שער אחד במחזור הראשון ב-0:8 נגד שאלקה ולאחר מכן הגיעה רביעייה נגד הרטה ברלין ב-3:4 הדרמטי באליאנץ ארנה וצמד בחוץ מול ארמיניה בילפלד ב-1:4. ב-0:5 על איינטרכט פרנקפורט לבנדובסקי מצא את הרשת שלוש פעמים ונגד בורוסיה דורטמונד הוא שוב כבש שער אחד ב-2:3. הוא הוסיף שערים גם נגד שטוטגרט (1:3) ואוניון ברלין (1:1) ואז הגיעו שני צמדים בשני משחקים מול קבוצות שלא הפסידו עד כה בליגה: וולפסבורג (1:2) ובאייר לברקוזן בחוץ (1:2). לכבוד העניין, הנה לכם כל השערים שכבש הפנומן הפולני העונה.

גם ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד פתח את העונה נהדר עד שנפצע. החלוץ הנורבגי בן ה-20 הספיק לרשום שמונה הופעות בליגה ומצא את הרשת עשר פעמים כשהוא שני רק ללבנדובסקי בטבלת הכובשים של הליגה. הוא כבש פעמיים מול בורוסיה מנשנגלדבאך (0:3), פעמיים נגד פרייבורג (0:4), אחד מול שאלקה (0:3), אחד מול באיירן מינכן (3:2) ומול הרטה ברלין הוא הפציץ רביעייה מדהימה (2:5). הנה לכם כל השערים שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully