וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: רמת השרון עם ניצחון עשירי ברציפות

הקבוצה מהשרון נותרה מושלמת לאחר 27:34 על מכבי תל אביב. מכבי ראשון לציון ניצחה 26:35 את קרית אונו. ניצחון דרמטי לבאר שבע

מכבי ראשון לציון בכדוריד נגד קרית אונו. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
צילום: חן קלדרון, איגוד הכדוריד/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

המחזור העשירי בליגת ווינר בכדוריד יצא אמש (שלישי) לדרך עם הניצחון ההיסטורי של מכבי דימונה, ששמה קץ ל-26 הפסדים רצופים, וגברה 27:29 על רחובות, שנותרה אחרונה וללא נקודות (וגם ללא מאמנה שחר הבר שסיים את תפקידו). הערב, נמשך המחזור עם 4 משחקים.

א.ס רמת השרון השיגה ניצחון עשירי, 27:34 על מכבי תל אביב ונותרה מושלמת בליגה. מכבי ראשון לציון
גברה 26:35 על קרית אונו. באר שבע הוליכה ב-5 שערי יתרון על נס ציונה 3 דקות לסיום, וכמעט ספגה שיוויון בשנייה האחרונה, אך ניצחה 28:29. קרית מוצקין נכנעה 38:36 להרצליה. מחר ייערך מפגש הצמרת בין מ.כ חולון להפועל אשדוד, שינעל את המחזור.

שחקן מ.כ. באר שבע בכדוריד עומר רובינשטיין. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
צילום: חן קלדרון, איגוד הכדוריד/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב - א.ס רמת השרון 34:27

האורחת מעלה את מאזנה ל-10 ניצחונות, אבל זה הלך לגמרי לא קל הערב אחרי הניצחון המוחץ בשישי מול ב"ש (26:41). המחצית הראשונה הסתיימה בשיוויון, לאחר שהצהובים הובילו במהלכה כבר ביתרון של 3 שערים. רמה"ש ברחה בשנייה ל-18:21, אבל אני אובינה הניגרי בשערו השישי ואיתי טורקניץ הקטינו ל-23:31 (45'). רק בדקות הסיום, רמה"ש העלתה מהלך - אופיר כהן סיפק אסיסט חכם ליוסי אפו שהעלה את היתרון ל-21:25. עמית מוטולה ואלון אוברמן קבעו 23:28. מילאן פאבלוביץ' כבש גם כן, ודניאל פלג שוער נבחרת הנוער שזכה לדקות סיפק עצירות. ניר גבע חתם בשער אחרון (בניגוד לשער הניצחון שכבש בשישי מול קרית אונו - 29:30). אוברמן סיים עם 11 שערים. פאבלוביץ' ואפו עם 6 ו-5 בהתאמה. איתי טורקניץ ואני אובינה הבקיעו 7 ו-6 שערים בהתאמה בשורות מכבי, שבה ערך בכורה איתמר דהן ששב לקבוצה.

מכבי ראשון לציון - הפועל קרית אונו 26:35

המארחת משיגה ניצחון שישי ברציפות, מאז ההפסד האחרון שלה בדרבי להפועל. קרית אונו עם הפסד שני ברציפות, ונקודה בודדת ב-3 המחזורים האחרונים. אמיר שניידר, ירמי סידי ושרון שלם עם 4 שערים כ"א לזכות המנצחת. אלדר שיקלושי סיפק 8 עצירות. טאריק קסומוביץ' ואמיר דן הובילו עם 6 שערים את קרית אונו, שהייתה חסרה את עמית גל ופיליפ אירוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מכבי תל אביב נגד רמת השרון בכדוריד. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
צילום: חן קלדרון, איגוד הכדוריד/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

מ.כ באר שבע - א.כ נס ציונה 28:29

ב"ש התאוששה מהתבוסה ברמה"ש (41:26), והשיגה ניצחון שני העונה מול נ"צ, שפספסה הזדמנות לשפר את מעמדה במאבק על העלייה לבית העליון. במחצית הראשונה היתרון עבר מקבוצה לקבוצה, ובסיומה זכינו לשיוויון. ב"ש פתחה את המחצית השנייה בריצת 1:5, עם יכולת נהדרת של השוער עומר סימון, של ג'ורג'ה גולובוביץ' ובן סעדון. ב"ש כבר הוליכה 20:25, אבל נ"צ היא לא קבוצה שנשברת בקלות, ורוי רולו ואראל צייטלר הקטינו את הפיגור לשער בלבד, עשר דקות לסיום. בן סעדון עצר את המומנטום של נ"צ, כבש שני שערים רצופים וגם סחט הרחקה לשתי דקות (של רולו) - 24:27 (54'). סדרת עצירות של עומר סימון, וצמד שערים של סטפן צ'יריץ', קבעו - 24:29 (57'). גמור? ממש לא. בן סעדון הורחק. ב"ש איבדה את הראש, ושלומי צייטלר, רולו ואביב לייפר הורידו את הפיגור ל-28:29. איליה סלאדיץ' איבד כדור 4 שניות לסיום, אבל נס ציונה לא הספיקה להבקיע את השיוויון.

בני הרצליה - מכבי קרית מוצקין 36:38

אחרי מחצית ראשונה צמודה, הרצליה ברחה וכבר הוליכה ביתרון משמעותי בדקות הסיום - 28:35. שם, היא הורידה רגל מהגז, ומוצקין הקטינה ל-37:36 - דקה לסיום. הרצליה מנצחת בסוף וקרובה להבטיח את מקומה בבית העליון. מנגד, מוצקין ממשיכה להסתבך בתחתית.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully