וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי חיפה: רוקאביציה ונטע לביא יחזרו להרכב, גם חבשי יפתח

החלוץ החלים מהפציעה ויפתח על חשבון דוניו, הקפטן שסיים השעיה יחליף את יובל אשכנזי. עופרי ארד מושעה. "אם נסיים עם ניצחון, זה יהיה סיבוב מאוד איכותי שלנו", אמרו בירוקים. שחוביץ' אמור לפתוח כבלם אצל המארחת (שבת, 19:50, ספורט4)

מחזור 13הסתיים26/12/2020
מכבי נתניה
    0
    • (4) חזיזה
    • (19) רוקאביצה
    מכבי חיפה
    תקציר ה-0:3 של מכבי חיפה על בני יהודה/ספורט1

    מכבי נתניה

    שוב ניסיונות במכבי נתניה למצוא את קו ההגנה הנכון והפעם צפוי ריימונד אטפלד להרחיק לכת ולהציב את המגן השמאלי זלטאן שחוביץ' בעמדת הבלם במקום אקינשולה אקיניימי. כרם ג'אבר ועידו וייר יפתחו כמגנים. בן אז'ובל צפוי לקבל אשראי כחלוץ לצד יונס מלדה. אלעד שחף אמור לפתוח בקישור לצד אביב אברהם וגבי קניקובסקי.

    שחקן מכבי נתניה זלאטן שחוביץ'. ברני ארדוב
    שינוי בעמדה. שחוביץ'/ברני ארדוב

    מכבי חיפה

    חלוצה של מכבי חיפה ניקיטה רוקאביציה השלים גם היום אימון מלא והוא כשיר לחלוטין למשחק מחר וצפוי לפתוח בהרכב. רוקאביציה, שזכה למנוחה בשל כאבים בברך נגד בני יהודה, צפוי לחזור להרכב כאשר דוניו שהחליף אותו צפוי לשלם את המחיר אך יקבל דקות משמעותיות יותר משקיבל לאורך העונה. בחיפה מעריכים את דוניו והוא צפוי להתחיל לקבל יותר דקות במשחקים הקרובים.

    מי שיחזור גם כן להרכב הוא הקפטן נטע לביא שיחליף את יובל אשכנזי ככל הנראה ב-11 של ברק בכר. חילוף כפוי נוסף שהמאמן יעשה הוא הכללתו של עאיד חבשי בהרכב על חשבונו של עופרי ארד המוצהב שלא יהיה בסגל למשחק. בכר מתלבט בין סאן מנחם לטאלב טואטחה כשנראה שהראשון זוכה לעדיפות.

    בחיפה רוצים לסיים את הסיבוב עם נצחון שביעי ברציפות ולשמור על הפער מול היריבות הדולקות אחריה. "אם נסיים עם ניצחון זה יהיה סיבוב מאוד איכותי שלנו", קבעו בקבוצה, "בליגה משוגעת כמו השנה אסור לנוח אפילו לא למשחק אחד".

    היום התקיימה מחאה של כ-20 אוהדים שהגיעו אל מול ביתו של יעקב שחר ומחו על הכוונה להחתים את עומר אצילי. בקהל של חיפה יש רוב מוחץ שרוצה לראות את אצילי מגיע לקבוצה. בהנהלת חיפה יש עדיין גורמים שמתנגדים להגעה של הקשר, אך רוב ההנהלה והצוות המקצועי בעד הגעתו של אצילי שהביע נכונות גדולה להצטרף לירוקים. בשבוע הבא צפוי הבעלים לקבל את ההחלטה הסופית לאחר השיחות עם יתר הגורמים הבכירים במועדון.

    ברק בכר המאמן סירב להתייחס לטבלה וכמובן ניסה למנוע שאננות כשאמר: "מכבי חיפה נמצאת במומנטום טוב שאותו היא חייבת להמשיך. עברנו בדיוק שליש ליגה ולא זכור לי קבוצה שלקחה אליפות בשלב הזה. הפער בטבלה לא מעניין. ברור לנו אם לא נעלה מרוכזים לכל משחק, ניענש".

    נטע לביא הקפטן שיחזור להרכב אחרי השעיה, התייחס לעומס הגדול ואמר: "אנחנו נמצאים בחודש עמוס, כל שחקני הליגה. כשחקנים אנחנו צריכים להיות מוכנים ולדעת לעמוד בעומסים. אני שמח שמיש ששיחק עשה את העבודה בצורה הכי טוב שיש".

    על העובדה שאין קהל ביציעים: "במכבי חיפה תמיד יש לחץ, אבל בלי קשר אנחנו מאוד מתגעגעים לקהל שלנו ומחכים שהוא יבוא לדחוף אותנו מהיציע ולשמוח יחד איתנו".

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    נטע לביא, שחקן מכבי חיפה. ., אודי ציטיאט
    חוזר מהשעיה. נטע לביא/אודי ציטיאט, .

    טריוויה

    * 128 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 38:61 בניצחונות ועוד 29 משחקים לא הוכרעו.

    * מכבי נתניה לא ניצחה את מכבי חיפה בבית מאז אפריל 2012, כאשר חן עזרא קבע 0:1 בקופסה בדקה ה-79.

    * חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות של מכבי חיפה - ארבעה בליגה ואחד בגביע הטוטו.

    * מכבי חיפה עם רצף של שישה ניצחונות ליגה - לראשונה מאז עונת האליפות האחרונה ב-2010/11. שבעה ניצחונות רצופים? זה קרה עונה לפני כן, פעמיים. הירוקים פתחו את עונת 2009/10 עם 10 ניצחונות רצופים, הפסידו 1:0 למכבי תל אביב ואז החלו רצף חדש של שבעה ניצחונות (ללא ספיגה). אותה עונת קיזוז, כזכור, הסתיימה עם אליפות דרמטית של הפועל תל אביב.

    * זה מפגש בין שתי ההתקפות הטובות בליגה ושתי הקבוצות היחידות שלא היו אפילו בדקת פיגור אחת בבית העונה. הפעם נתניה היא המארחת, ובמאזנה ארבעה ניצחונות, תיקו ורק שלוש ספיגות.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אוראל גרינפלד
    אצטדיון: נתניה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully