וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת לחצה, משרדי הספורט והבריאות יאשרו מתווה לליגת העל במהלך הסגר

23.12.2020 / 23:40

מסתמן שניתן יהיה להמשיך לקיים משחקים בזמן הסגר, יצומצם למינימום מספר הנוכחים במגרשים, תיאסר כניסה של חברי הנהלה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה 1:0/ספורט 1

דאגה רבה נרשמה היום (רביעי) במנהלת הליגות בכדורגל לקראת הסגר הצפוי במשק, אך על פי ההערכות הכדורגל יוחרג ויוכל להימשך תחת מגבלות. במינהלת לא רוצים להפסיק את הפעילות בכדורגל הישראלי, במיוחד בליגת העל, ולאורך כל הערב קיימו שיחות עם משרד הבריאות כדי להחריג את פעילות הקבוצות המקצועניות. כמו כן התקיימו שיחות עם משרד הבריאות כדי שהשחקנים יקבלו חיסונים כבר בשבוע הבא ובעזרתם אפשר יהיה להמשיך ולקיים את המשחקים בחודש ינואר.

בעקבות זאת, מחר צפויים משרדי הספורט והבריאות לאשר מתווה חדש על פיו ניתן יהיה לקיים משחקים בליגת העל בזמן הסגר. בבסיס ההסכם, מניעת כניסה לחברי הנהלה וצמצום הנוכחים במגרשים למינימום. רק שחקנים, צוותי אימון ושופטים יהיו רשאים להיכנס למגרשים. השיחות התנהלו לאורך כל היום והכיוון חיובי מאוד לאישור.

ארז כלפון יושב ראש מנהלת ליגת העל. ניב אהרונסון
יו"ר המנהלת, ארז כלפון/ניב אהרונסון

כידוע, הממשלה דנה בהטלת סגר כללי מיום ראשון. משרד הבריאות ימליץ לממשלה על סגר באורך 25 ימים, שיכלול בין היתר הגבלת יציאה לקילומטר מהבית, איסור שהייה בבית אדם אחר והגבלות התקהלות. בעבר המנהלת נאבקה קשות מול משרד הבריאות על מנת להחריג את הכדורגל, שבשלב ראשון הושבת, ובהמשך הוחרג.

במנהלת יודעים שהפרסומים האחרונים על נדבקים בקרב קבוצות ליגת העל לא הועילו למאמץ להחריג את הענף. בעבר גם האימונים נאסרו במהלך הסגר, והמנהלת הציגה חבילת התחייבויות למשרדי הממשלה, שכללו בין השאר אימונים ללא מגע בשלב ראשון, הימצאות רופא בכל אימון, בדיקות חום ומד סטורציה והתחייבות שלא להשתמש בחדרי ההלבשה והמקלחות במתחמי האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully