וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקולטסה שלילי, אך נשאר בבידוד. הפועל באר שבע רוצה להיצמד לצמרת

23.12.2020 / 13:39

התוצאה של שחקן הכנף ההולנדי שלילית, אבל הוא יעבור בדיקה נוספת בגלל התסמינים שפיתח. חטואל עשוי לפתוח נגד מכבי פתח תקוה (20:15, ספורט4)

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

אחרי הדרמה שהיתה אתמול (רביעי) במועדון בעקבות התסמינים הבריאותיים שפיתח אלטון אקולטסה, בהפועל באר שבע לא קיבלו הבוקר דיווח ממישהו במועדון שאינו חש בטוב במהלך הלילה. כזכור אמש הגיעו התשובות לבדיקות הקורונה שנערכו אתמול בבוקר בשל המצב של ההולנדי ולמרות החשש הכבד, כל הבדיקות יצאו שליליות ובתוכן גם זו של שחקן הכנף. הקשר אמנם יצא שלילי, אבל בגלל התסמינים שלו הוא ישאר מבודד מהקבוצה, לא יהיה הערב בסגל למשחק מול מכבי פתח תקווה ויעבור לפחות בדיקה נוספת היום או מחר.

אלטון אקולטסה, שחקן הפועל באר שבע. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אלטון אקולטסה, שחקן הפועל באר שבע/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

אחרי הניצחון על הפועל תל אביב ביום ראשון, בהפועל באר שבע מסמנים את המפגש מול מכבי פתח תקווה הערב (20:15, ספורט4) כמבחן משמעותי שכן למרות ההפסד של גיא לוזון ושחקניו למכבי חיפה בשבת האחרונה, עדיין מדובר באחת הקבוצות החזקות בליגה וכזו שתיאבק על מקום בצמרת הגבוהה עם הפועל באר שבע.

את מקומו של אקולטסה צפוי למלא רותם חטואל, אבל גם רמזי ספורי נלקח בחשבון. כפי שפורסם כאן אתמול מיגל ויטור ישוב לסגל אחרי חודש וחצי של היעדרות ועשוי לקבל דקות במחצית השנייה. בהפועל באר שבע קיוו לקבל את אור דדיה בחזרה אחרי שהתאושש מהפגיעה ליד עינו, אבל המגן הימני סובל מרגישות בשרירי המפשעה ולא יכול לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully